تورهاي يک روزه رايگان گردشگري با تاکسي گردشگري در نوروز 97

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه گفت: نوروز سال ?? نيز مانند سنوات گذشته سازمان تاکسيراني با تورهاي يکروزه رايگان گردشگري در خدمت گردشگران و مسافران نوروزي خواهد بود.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني افزود: در اين طرح، چندين دستگاه تاکسي ون با طراحي مناسب نوروز بعنوان تورهاي رايگان يک روزه گردشگري در محل طاقبستان از تاريخ 29 اسفند ماه الي 12 فروردين در خدمت مسافرين نوروزي خواهند بود.
وي با اشاره به اينکه شيفت بندي پرسنل اداري و گشت سازمان در ايام نوروزي در 6 روز ابتدايي تعطيلات بصورت دو شيفت 3 روزه خواهد بود، افزود: به منظور نظارت بر عملکرد و خدمات رساني بهتر به شهروندان و گردشگران طي ايام نوروز، خودروهاي هم گشت و بازرسي سازمان علاوه بر بازرسي در سطح شهر، در ميادين ورودي شهر و در محل تور رايگان گردشگري (طاقبستان) مستقر مي شوند.
وي تأکيد کرد: جهت نظارت ويژه بر وجوه اخذ شده از مسافران، تا پايان تعطيلات نوروزي، گشت مشتركي با همكاري اداره تعزيرات حكومتي، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تاكسيراني تشکيل و انجام وظيفه خواهند نمود.
به گفته مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه، در ايام نوروز امداد تاكسي رايگان سازمان بصورت آماده باش در محل كيوسك ميدان آزادي جهت خدمات دهي به تاكسي هاي ميهمان حضور خواهد داشت.
وي خاطرنشان کرد: همچنين در راستاي نظارت بر پاکيزگي داخل و خارج تاكسي هاي ويژه ترمينال و فرودگاه از 28 اسفندماه تا پايان نوروز، در طول طرح هر تاكسي دو بار بصورت رايگان جهت شستشو و نظافت خودرو به كارواش معرفي مي شوند.
سليماني افزود: در راستاي تکريم مسافران و ميهمانان نوروزي همکارانم باشيريني هاي سوغات كرمانشاه در ترمينال و فرودگاه در روز اول فروردين و در طاقبستان تا پايان تعطيلات نوروزي از مسافران پذيرايي مي کنند.
وي در ادامه به برگزاري دوره هاي آموزشي براي رانندگان فرودگاه و پايانه هاي مسافربري با همكاري ميراث فرهنگي، رنگ آميزي جداول پارك سوار ميدان آزادي، بازسازي ايستگاه هاي تاكسي و بازسازي و تجهيز كيوسك ها؛ سرويس بهداشتي، ايستگاه هاي تاكسي ميدان آزادي، ميدان فردوسي و ساير مكانهاي خاص و به عنوان ديگر اقدامات سازمان تاکسيراني در طرح استقبال از مسافران نوروزي نام برد.  
تاریخ ثبت : 21/12/1396    ساعت ثبت : 8:28