جابجايي بيش از 2800 گردشگر با تور رايگان گردشگري سازمان تاکسيراني در نوروز 97

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه از جابجايي بيش از 2800 گردشگر با تور رايگان گردشگري اين سازمان در نوروز 97 خبرداد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه، سجاد سليماني با اشاره به اينکه اين تور رايگان از تاريخ 12اسفندماه 96 الي 13فروردين 97 در ميدان طاق بستان با چندين دستگاه تاکسي ون در خدمت مسافران و گردشگران نوروزي بود، گفت: مسافران و ميهمانان نوروزي از ميدان طاق بستان توسط خودروهاي اختصاصي اين تور رايگان، به اماکن تاريخي وديدني شهر انتقال مي يافتند.
وي ادامه داد: تور رايگان يکروزه گردشگري نوروز 97 چند سالي است که توسط سازمان تاکسيراني و به منظور ارتقاء سطح آگاهي هاي شهروندان از مناطق گردشگري طبيعي و تاريخي کرمانشاه اجرا مي شود.
سليماني افزود: همچنين براي راهنمايي گردشگران و مسافران نوروزي در ايام نوروز، از رانندگاني که آموزش هاي لازم در زمينه آشنايي با صنعت گردشگري و توريسم ديدهاند جهت راهنماي گردشگران ومسافران نوروزي در اين ايام استفاده شد.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با اشاره به استقبال بي نظير از اين طرح در ايام نوروز، گفت: بيشترين بازديد گردشگراني که توسط اين تاکسي ها هدايت و جابجا شدند، تکيه معاون الملک ، بازار سنتي،بناهاي تاريخي و همچنين مکانهاي گردشگري بود.
سليماني يادآورشد: سازمان تاکسيراني کرمانشاه در ايام نوروز همچنين از ميهمانان نوروزي با سوغات محلي شهر کرمانشاه استقبال و پذيرايي مي نمود. @taxikermanshah  
تاریخ ثبت : 18/1/1397    ساعت ثبت : 11:5