مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه:
خواسته هاي صنفي تاکسيرانان را پيگيري مي کنيم

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرکرمانشاه با بيان اينکه تاکسيرانان کرمانشاهي از شريف ترين و زحمتکش ترين اقشار جامعه هستند که با مشکلات بسياري امرارمعاش مي کنند، تأکيد کرد: براي تحقق خواسته هاي شغلي و مطالبات صنفي تاکسيرانان تلاش مي کنيم.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني افزود: ما به همه مشکلات اين قشر آشناييم و تاکنون از هيچ تلاشي براي کاستن اين مشکلات و ايجاد شرايطي مناسبتر براي رفاه و آرامش خاطر بيشتر آنان دريغ نکرده و نخواهيم کرد.
وي قطع بيمه رانندگان جديد الورود از بهمن ماه 1393، فعاليت خودروهاي مسافربر شخصي در شهر كرمانشاه، ايجاد مركز تعميراتي و خدماتي جهت استفاده رانندگان، فعاليت خارج از ايستگاه اتوبوس هاي تحت پوشش سازمان اتوبوسراني، ميزان بالاي سود تسهيلات تعويض خودرو فرسوده، عدم تصويب و ابلاغ نرخ كرايه تاكسي در سال جاري و درخواست طرح لاين ويژه در خيابانهاي اصلي و مركز شهر را از خواسته هاي رانندگان تاکسي در شهر کرمانشاه برشمرد.
وي با تأکيد بر اينکه حل برخي مشکلات زمانبر است و نياز به برنامه ريزي درازمدت و عزم و همتي عمومي دارد افزود: بسياري از تدابير و برنامه ريزي ها سالها بعد نتايج خود را نشان ميدهد و برخي نيز در زمان کمتر، با اينحال و عليرغم تمام تلاشهايي که من و همکارانم در سازمان تاکسيراني براي خدمت به تاکسيرانان و مردم انجام ميدهيم همواره شرمنده تبع بلند و روحيه بزرگ آنان هستيم و اميدواريم خداوند توفيق اين را به ما عطا کند که با افتخار بتوانيم خدمات بهتري ارائه کنيم و رضايت خاطر مردم و تاکسيرانان را فراهم نماييم.
مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه با يادآوري اينکه اقداماتي در سنوات گذشته در راستاي پيگيري مطالبات رانندگان تاكسي توسط اين سازمان صورت گرفته است، گفت: درمورد قطع بيمه تاکسيرانان طي مكاتباتي مراتب جهت پيگيري به استحضار نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي شهرستان كرمانشاه، مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري و مديركل تأمين اجتماعي استان اعلام و ارسال گرديده است.
وي در خصوص جلوگيري از فعاليت خودروهاي مسافربر شخصي نيز گفت: قانونگذار اين وظيفه خطير را بر عهده پليس محترم راهور گذاشته است اما اين سازمان از ابتداي سال 94 در راستاي امنيت شغلي رانندگان با اخذ دستور مقام محترم قضائي در اين زمينه در قالب گشت هاي مشترك با ضابطين قضائي (پليس راهور و انتظامي) اقدام به توقيف خودروهاي مذكور نموده است و اين طرح كماکان ادامه دارد.
به گفته وي عملكرد مطلوب سازمان در اين زمينه، موجب تقدير دادستان محترم کرمانشاه از تاكسيراني كرمانشاه شد.
سليماني ادامه داد: جهت رفاه رانندگان تاكسي و خانواده محترم آنان با چندين مركز خدماتي، پزشكي و تفريحي قراردادهايي با تخفيفات ويژه منعقد وبه صورت گسترده اطلاع رساني نموده ايم.
وي يادآورشد: با توجه به وضعيت شغلي رانندگان و در راستاي حمايت از اين قشر زحمتكش، اين سازمان طي مكاتبه با سرپرستي بانك هاي عامل اعلام آمادگي خود را نسبت به ضمانت خودروهاي تعويضي (فرسوده) نموده است كه متأسفانه بانك هاي مذكور هيچگونه همكاري نداشته اند.
مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه در ادامه تعيين نرخ کرايه سال ?? و ارسال آن به شوراي شهر جهت تصويب اشاره کرد و گفت: اسفند ماه سال 96 طي مصوبه اي نرخ نامه کرايه تاكسيها در سال 1397 بنا بر پيشنهاد سازمان تاكسيراني با 13% افزايش مورد تأييد اعضاي شوراي سازمان قرار گرفت و در مورخ 27/02/97 با امضاء شهردار محترم كرمانشاه جهت تصويب و ابلاغ به شوراي اسلامي شهر ارجاع گرديده است به گفته سليماني در راستاي رفع مشكلات رانندگان علاوه بر ايام هفته روزهاي دوشنبه ملاقات عمومي مديرعامل با رانندگان تاكسي برگزار و بصورت گسترده موضوع فوق اطلاع رساني گرديده است.
سليماني با تأکيد بر اينکه تعداد ? هزار و ??? دستگاه تاکسي در جابجايي مسافران درون شهر به ارائه خدمت مي پردازند و سهم بزرگي در حمل و نقل عمومي درون شهري اين شهر دارند، افزود: مجموعه ناوگان تاکسيراني يک خانواده بزرگ است که از هم جدا نيستند و در مجموعه سازمان تاکسيراني نيز تمام هم و غم و اولويت برنامه ها علاوه بر ارائه خدمات بهينه به شهروندان، رسيدگي و برنامه ريزي براي معيشت بهتر رانندگان تاکسي است.  
تاریخ ثبت : 17/3/1397    ساعت ثبت : 8:2