نرخ کرايه تاکسي در کرمانشاه ميانگين 13 درصد افزايش يافت

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه گفت: نرخ کرايه تاکسي در سال 97 با ميانگين حدود 13 درصد افزايش نسبت به سال قبل، به تصويب شوراي اسلامي شهر و تأييد فرمانداري رسيد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني با اشاره به اينکه لايحه پيشنهادي افزايش کرايه تاکسي چندي پيش در صحن علني شوراي شهر تصويب و به فرمانداري ارسال شد، اظهار کرد: با تأييد اين مصوبه توسط فرمانداري، نرخ‌هاي جديد کرايه تاکسي در سال ?? از روز سه شنبه 22 خردادماه اجرا خواهد شد.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهر کرمانشاه بيان کرد: نرخ کرايه تاکسي را هرساله مطابق با تورم و رعايت ساير جوانب افزايش مي‌دهيم چرا که تاکسيرانان نيز مشکلات بسياري دارند و بايد امرار معاش داشته باشند.
سجاد سليماني با بيان اينکه در حدود 10 هزار برچسب نرخ کرايه 97 تاکسي‌ها در آينده نزذيک چاپ و توزيع مي‌شود، گفت : اين برچسب‌هاي که بر روي شيشه جلوي تاکسي‌ها نصب خواهد شد، مبناي جديد پرداخت کرايه‌ها در سال جاري است.
وي تصريح کرد: شهروندان براي اطلاع از نرخ‌هاي سال ?? علاوه بر برچسب‌هاي کرايه در تاکسي‌ها ، تابلوهاي خطوط ، نشريات ،صدا و سيما نيز مي‌توانند به سايت سازمان تاکسيراني به آدرس kermanshahtaxi.ir نيز مراجعه کنند.
سليماني خاطر نشان کرد: بي شک تاکسيرانان شهر کرمانشاه همواره در خدماترساني به مردم شريف کرمانشاه پيشرو بوده اند و با ايثارگري خويش به شهروندان ياري رسانده اند و از تمامي اين عزيزان که همکاري و همراهي بسيار سنجيده و ارزشمندي با سازمان تاکسيراني و مردم داشته و صبورانه از افزايش نرخ کرايه تاکسي ، پيش از زمان اعلام رسمي خوداري کردند و موچبات رضايت شهروندان را فراهم اوردند ، صميمانه سپاسگذاريم .
به گفته مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر داري کرمانشاه واحد شکايات و بازرسي سازمان با شماره تلفن هاي 38246565-38211948 آماده رسيدگي به هرگونه مشکل شهروندان در خصوص اجراي کرايه‌هاي جديد خواهد بود.
 
تاریخ ثبت : 22/3/1397    ساعت ثبت : 8:24