مدير عامل سازمان تاکسيراني :
تاکسيرانان براي تحصيل در مؤسسه آموزش عالي زاگرس مشمول تخفيفات ويژه 50 درصدي مي شوند

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه با اشاره به مذاکره و انعقاد تفاهمنامه اين سازمان با مؤسسه آموزش عالي زاگرس که داراي مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري مي باشد، مبني بر پذيرش تاکسيرانان و وابستگان آنان در رشته ها و گرايش هاي مختلف با استفاده از تخفيفات ويژه، گفت: بر اساس اين تفاهمنامه تاکسيرانان و وابستگان آنان مي توانند از تخفيفات ويژه شاغلين شامل؛ 30 درصد تخفيف در شهريه متغير و 50 درصد تخفيف در شهريه ثابت، بهره مند شوند.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه، سجاد سليماني افزود: علاقمندان مي توانند با دريافت معرفينامه از سازمان تاکسيراني و ارائه آن به مؤسسه مذکور، در کليه مقاطع کارداني، کارشناسي ناپيوسته و پيوسته و کارشناسي ارشد از اين تخفيفات ويژه استفاده کنند.
وي افزود: داوطلبان با مراجعه به سامانه مشاوره و انتخاب رشته به آدرس zagross.uni.ir براي سال تحصيلي 98-97 در يکي از رشته ها ثبت نام نمايند.
سليماني رشته هاي مقطع کارداني پيوسته مؤسسه آموزش عالي زاگرس را شامل رشته هاي؛ کامپيوتر، مکانيک-تأسيسات، برق- برق صنعتي، صنايع شيميايي، صنايع غذايي، معماري- نقشه کشي معماري، حسابداري و تربيت بدني و رشته هاي مقطع کارداني ناپيوسته را شامل شيمي آزمايشگاهي عنوان کرد.
به گفته مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه، تاکسيرانان داوطلب و يا وابستگان آنان مي توانند در مقطع کارشناسي پيوسته هريک از رشته هاي؛ مهندسي برق- قدرت، مهندسي عمران- عمران، مهندسي پزشکي، کهندسي شيمي، مهندسي مکانيک- جامدات، شيمي- شيمي محض را براي ادامه تحصيل انتخاب نمايند.
وي افزود: براي مقطع کارشناسي ناپيوسته(کارداني به کارشناسي) نيزمهندسي کامپيوتر- نرم افزار، مهندسي مکانيک- تأسيسات و ماشين ابزار، مهندسي صنايع غذايي، علوم ورزشي و مديريت و برنامه ريزي، از جمله گزينه هاي پيش روي علاقمندان براي انتخاب و ادامه تحصيل مي باشد.
سليماني ادامه داد: تاکسيرانان و يا وابستگان آنان که علاقمند به ادامه تحصيل در مقطع کارشناسي ارشد هستند نيز مي توانند به مراجعه به سايت در يکي از رشته هاي مهندسي کامپيوتر- نرم افزار، مهندسي برق- قدرت، مهندسي عمران- سازه، شيمي دارويي، مهندسي مکانيک- جامدات ثبت نام نمايند.  
تاریخ ثبت : 27/3/1397    ساعت ثبت : 13:34