اختصاص 8جايگاه سوخت سي.ان.جي به تاکسي‌هاي شهر کرمانشاه

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه، از اختصاص 8 جايگاه سي ان جي به تاکسي هاي اين شهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني با اعلام اين خبر گفت: با درخواست هاي مکرر و پيگيري‌هاي مداوم و به منظور رفاه حال رانندگان، کاهش مدت زمان سوخت گيري تاکسي‌ها و تسريع در ارائه خدمات به شهروندان، 8 جايگاه توزيع سي.ان.جي به طور اختصاصي براي سوخت‌گيري تاکسي‌هاي گازسوز در نظر گرفته شد.
وي افزود: پيش از اين تاکسي‌هاي گازسوز روزانه چندساعت براي تأمين سوخت از عرصه خدمات‌رساني خارج مي شدند که اين مسئله کاهش راندمان کاري و سطح خدمات‌رساني ناوگان تاکسي‌راني را به دنبال داشت.
مدير عامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه ادامه داد: اختصاص جايگاه‌هاي ويژه براي تاکسي‌هاي گازسوز باعث مي شود که زمان سوخت‌گيري آنها کاهش يابد و تاکسي‌ها به جاي آنکه زمان زيادي را در جايگاه‌هاي سوخت سي.ان.جي سپري کنند، به جابجايي و انتقال شهروندان بپردازند.
وي با اشاره به اينکه اين جايگاه ها با مساعدت و پيگيري هاي سازمان تاکسيراني، فرمانداري و و شرکت پخش فرآورده هاي نفتي صورت گرفت افزود: اين جايگاه هاي اختصاصي به گونه‌اي از بين جايگاه‌هاي موجود انتخاب شده است که دسترسي تاکسي‌ها در همه مناطق به اين جايگاه‌ها آسان باشد و مسافت طولاني براي رسيدن به جايگاه‌ها و سوخت‌گيري طي نشود.
به گفته سليماني اين جايگاه ها در 8 نقطه از شهر شامل؛ جايگاه زيبا شهر، جايگاه وکيل آقا ، جايگاه پارک زنبق، جايگاه زمزم، جايگاه ميدان امام (ره)، جايگاه ديزل آباد، جايگاه شهدا و جايگاه ترمينال راه کربلا واقع شده اند.
وي يادآور شد: از اين 8 جايگاه هر کدام يک دستگاه ديسپنسر سي ان جي اختصاص به تاکسيرانان دارد.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه تاکيد کرد: در صورت نياز درصدد خواهيم بود تعداد جايگاههاي اختصاصي سوخت را افزايش داد.  
تاریخ ثبت : 13/4/1397    ساعت ثبت : 13:16