مدير عامل سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه : خانواده‌ها در انتخاب سرويس مدارس سنجيده عمل کنند

 

مدير عامل سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه گفت:خانواده‌ها در انتخاب سرويس مدارس سنجيده عمل کنند و از سرويس‌هاي متفرقه که فاقد مجوز وبرچسب سرويس مدارس هستند استفاده نکنند.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه ، سجاد سليماني به بازگشايي مدارس و استفاده دانش‌آموزان از سرويس در اين ايام اشاره کرد و اظهار داشت : غالبا بخش عمده‌اي از مدارس و والدين قبل از آغاز سال تحصيلي اقدام به نام نويسي و انتخاب سرويس‌هايي مدرسه مي کنند که بايددقت داشته باشند که اين افراد از طريق سازمان تاکسيراني صلاحيت فردي و خودروئي آنها مورد تائيد قرار بگيرد.
وي با بيان اينکه اين ثبت نام از طريق سامانه پايش ناوگان دانش اموزي (سپند) انجام خواهد شد، گفت: کليه رانندگان جديدي که در سالهاي گذشته سرويس مدرسه نداشتند و براي اولين بار است که متقاضي سرويس مدرسه شده اند و همچنين رانندگاني که پيش از اين تجربه سرويس مدرسه داشتند بايد به سامانه الکترونيکي www.irtusepand.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
مدير عامل سازمان تاکسيراني به خانواده‌ها توصيه کرد: از سرويس هاي شناخته شده که پرونده و سوابق کاري آنها در سازمان تاکسيراني است، براي جابجايي فرزندان خود استفاده کنند.
وي از والدين خواست از پذيرش سرويس هاي متفرقه و سرويس هايي که به واسطه معرفي افراد ناشناس که آنها نيز شناخت کافي از آن ندارند، جدا خودداري کنند.
سليماني تاکيد کرد: سرويس هاي مدارس مورد تاييد سازمان تاکسيراني علاوه بر برچسب داراي کد، شماره و مشخصه هاي ساماندهي شده نيز هستند.
مدير عامل سازمان تاکسيراني خاطرنشان کرد: سرويس هايي که فاقد برچسب سرويس مدرسه هستند و مبادرت به جابه‌جايي دانش‌آموزان کنند، سازمان تاکسيراني و پليس راهور از تردد آنها جلوگيري خواهندکرد و برابر قانون با آنها برخورد مي‌شود
 
تاریخ ثبت : 26/6/1397    ساعت ثبت : 11:19