نرخ سرويس مدارس کرمانشاه اعلام شد

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه از اعلام نرخ سرويس مدارس در سال تحصيلي 98-97 خبرداد و گفت: نرخ سرويس مدارس براي سال تحصيلي 98 - 97 برپايه پيشنهادکار گروه ماده 18 آيين نامه اياب و ذهاب دانش آموز ان و مصوبه شوراي اسلامي شهر درمورد ميزان افزايش نرخ کرايه تاکسي در سالجاري، با 10 درصد افزايش تعيين و اعلام شد.
به گزارش روابط عمومي تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني با اشاره به ميزان افزايش نرخ سرويس مدارس شهر براي خودروهاي سواري، ون و ميني بوس در سال تحصيلي 98 - 97 افزود: نرخ خودرو براي آژانس، سواري، خطي و تاکسي به ازاي هر نفر بصورت ماهيانه در مسيرهاي از يک تا 5 کيلومتر 77000 تومان، از 5 تا 8 کيلومتر 99000 تومان و از 8 تا 15 کيلومتر، 110000 تومان است.
به گفته وي براي خودروهاي ون به ازاي هر نفر به صورت ماهيانه قيمتها در مسافت از يک تا 5 کيلومتر 66000 تومان، از 5 تا 8 کيلومتر، 77000 تومان و از 8 تا 15 کيلومتر 82500 تومان تعيين شده است.
وي همچنين نرخ تعيين شده براي خودرو ميني بوس را به ازاي هر نفر بصورت ماهيانه مسير يک تا 5 کيلومتر، 44000 تومان، از 5 تا 8 کيلومتر، 52800 تومان و از 8 تا 15 کيلومتر، 60500 تومان اعلام کرد.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با تأکيد بر لزوم رعايت نرخ و تعداد مجاز سرنشين مطابق با ظرفيت خودرو توسط رانندگان سرويس مدارس اعلام کرد: پليس راهنمايي و رانندگي و بازرسان سازمان تاکسيراني با هر اضافه سرنشين در سرويس مدارس، برخورد قانوني خواهند کرد
وي با تأکيد بر اينکه خودروي سواري سرويس مدرسه بايد فقط 4 دانش آموز شامل يک نفر سرنشين جلو و 3 سرنشين صندلي عقب داشته باشند.افزود: خودروهاي ون حداکثر ميتوانند 9 دانش آموز سوار کنند و ميني بوسها هم بسته به ظرفيتشان (19 يا 21 نفره)، مجاز به سوارکردن دانش آموزان در حد استاندارد هستند.
‏سليماني همچنين گفت: امسال هم صرفا شرکتهاي حمل ونقل عمومي درون شهري تحت پوشش اين سازمان ميتوانند در امر سرويس مدارس فعاليت داشته باشند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه ادامه داد: رانندگان متقاضي سرويس مدارس تحت پوشش شرکتهاي تائيد شده توسط سازمان تاکسيراني، بايد داراي برچسب و کارت سرويس مدارس که مبين طي مراحل لازم تعيين صلاحيت است، باشند.
به گفته وي، متقاضيان جهت دريافت مجوز سرويس مدارس با معرفي نامه از دفاتر شرکتها به سازمان تاکسيراني مراجعه کرده و مدارک لازم شامل اصل و کپي گواهينامه معتبر، کارت ملي و شناسنامه، معاينه فني و بيمه نامه شخص ثالث دو قطعه عکس پوشه و گيره ارائه دهند.
سليماني تأکيد کرد: اکيپ هاي نظارتي سرويس مدارس به صورت مستمر تا پايان سال تحصيلي بر اين سرويس ها نظارت دارند.
وي افزود: عملکرد رانندگان سرويس مدارس نه فقط از سوي سازمان و پليس، بلکه از سوي خانوادهها نيز زير ذرهبين است و والدين ميتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عملکرد رانندگان سرويس مدارس، موضوع را با شماره تلفن 38257910 ستاد ساماندهي سرويس مدارس در ميان بگذارند و يا به انجمن اوليا و مربيان منطقه اطلاع دهند. @taxikermanshah  
تاریخ ثبت : 6/8/1397    ساعت ثبت : 13:10