براي جلوگيري از اتلاف وقت تاکسيرانان
يک باجه ويژه به ارائه خدمات تأمين اجتماعي به تاکسيرانان اختصاص يافت

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه اعلام کرد: براي جلوگيري از اتلاف وقت تاکسيرانان يک باجه ويژه به ارائه خدمات حوزه تأمين اجتماعي به آنان اختصاص يافته است.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني با اشاره به عقد تفاهمنامه مابين سازمان تاکسيراني شهر کرمانشاه و کارگزاري رسمي 254 اين شهر افزود: مطابق اين تفاهمنامه مقرر شده است جهت جلوگيري از اتلاف وقت تاکسيداران، کارکنان سازمان، رانندگان آژانس ها و تاکسي بارهاي زيرمجموعه سازمان تاکسيراني، ميز خدمت ويژه و خارج از نوبت جهت ارائه خدمت به اين قشر اختصاص يابد.
به گفته سليماني از اين پس صدور دفترچه بيمه با ارسال پيامک کد ملي و نام و نام خانوادگي به سامانه شماره 09366118136 صورت مي گيرد و متقاضيان مي توانند با ارسال پيامک به اين سامانه درخواست خود را براي صدور دفترچه ثبت و سپس براي دريافت به کارگزاري مربوطه مراجعه نمايند تا بدون اتلاف وقت دفترچه جديد خود را دريافت کنند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه همچنين صدور فيش پرداخت حق بيمه، ارائه مشاوره رايگان در امور بازنشستگي و از کارافتادگي را از ديگر بندهاي اين تفاهمنامه برشمرد که از تاريخ اول ديماه 1397 به مدت يکسال بين اين سازمان و کارگزاري رسمي 254 به آدرس : بلوار شهيد بهشتي ،پائين تز از سينما استقلال انعقاد يافته است.  
تاریخ ثبت : 17/10/1397    ساعت ثبت : 8:40