مدير عامل سازمان تاکسيراني :
نظارت جدي بر عملکرد تاکسيها هنگام بارش باران و روزهاي سرد سال

 

مديرعامل سازمان تاکسيراني گفت: نظارت بر عملکرد تاکسيها در زمان بارش باران به ويژه در روزهاي سرد سال افزايش مييابد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، سجاد سليماني گفت: گشتهاي ويژه سازمان تاکسيراني در زمان بارش باران و روزهاي سرد نظارت جديتري بر عملکرد تاکسيها دارند و با معدود تاکسيهاي متخلف برخورد مي شود.
مدير عامل سازمان تاکسيراني افزود: در زمان سفرهاي درون شهري گزارش تخلف معدودي از تاکسي ها از سوي شهروندان ميتواند تا حدود زيادي به سازمان تاکسيراني کرمانشاه کمک کند.
وي ادامه داد: در راستاي صيانت از حقوق خانواده بزرگ تاکسيرانان درخواست ما از شهروندان اين است که در صورت مشاهده و محرز شدن هر گونه تخلف مبني بر سوار نکردن مسافران از سوي رانندگان تاکسي و درخواست آنها براي جابهجايي مسافرين به صورت دربست، موضوع را به واحد شکايت و بازرسي سازمان به شماره تلفن هاي 38211948/38246565 گزارش دهند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني با اشاره به افزايش گشتهاي اين سازمان در ايام سرد سال خاطرنشان کرد: به طور کلي ميزان گشت هاي محسوس و نامحسوس سازمان تاکسيراني در ايام سال افزايش مي يايد و از اين طريق به دنبال آن هستيم که تخلفات احتمالي را تا حدود زيادي کاهش دهيم.
وي باقدرداني ازخدمات مستمر تاکسي ها در تمامي فصول سرد و گرم سال که خالصانه به همشهريان خدمات رساني ميکنند ،از افزايش خدمات تاکسيها در زمان بارش باران خبرداد و اذعان کرد: براي کمک به شهروندان جهت تردد آسان در روزهاي که شاهد بارش باران در شهر هستيم، تعداد تاکسيها در خطوط پر مسافر افزايش يافته تا شهروندان براي تردد با مشکل مواجه نشوند.
گشت و بازرسي ايستگاههاي سطح شهر
@taxikermanshah  
تاریخ ثبت : 24/10/1397    ساعت ثبت : 8:49