مدير عامل سازمان تاکسيراني اعلام کرد: تمامي رانندگان آژانسهاي تاکسي مکلف به اخذ پروانه تاکسيراني هستند

 

مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه با اعلام اينکه تمامي رانندگان آژانس‌ها مکلف به اخذ پروانه تاکسيراني هستند، گفت: به همين منظور گشت مشترکي متشکل از اداره اماکن، تعزيرات حکومتي، معاونت بازرسي صنعت و معدن و تجارت، پليس راهور، نماينده ، نيروي انتظامي و سازمان تاکسيراني با هدف نظارت بر رعايت نرخ مصوب، داشتن پروانه فعاليت و دارا بودن کارت شهري تشکيل شده است.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، سجاد سليماني نصب تابلو آژانس تلفني و درج علائم بر روي بر خودرو را از الزامات آزانسهاي تاکسي تلفني عنوان و تاکيدکرد: تفاوت خودروهاي تاکسي تلفني با شخصي هاي مسافربر در خيابان، تابلوي آنهاست که رانندگان آژانس تلفني موظف به نصب آن هستند.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه گفت: در اجراي ماده 9 قانون حمل‌ و نقل و مديريت مصرف سوخت و ماده 32 قانون راهنمايي و رانندگي و آئين نامه سازمان تاکسيراني بايد کليه رانندگان آژانس پروانه فعاليت را دريافت کنند.
به گفته سليماني، همه مديران تاکسي تلفني‌ها موظف هستند تمام رانندگان فعال واجد شرايط را براي دريافت پروانه تاکسيراني جهت تشکيل پرونده معرفي کنند.
ديرعامل تاکسيراني کرمانشاه يادآورشد: در حال حاضر تعداد 2300 دستگاه راننده فعال در آژانسهاي تاکسي تلفني تحت پوشش سازمان تاکسيراني در حال فعاليت هستند و متقاضيان جديد نيز بايد جهت دريافت پروانه تاکسيراني اقدام کنند.
سليماني تصريح کرد: در صورتي‌ که راننده آژانسي پروانه تاکسيراني را در مدت مقرر دريافت نکرده ‌باشد و مبادرت به جابجايي مسافر در اين شهر كند متخلف محسوب شده و به شدت با راننده خاطي برخورد خواهد شد. وي نظام‌دهي به فعاليت آژانس‌ها، ايجاد امنيت رواني، هويت بخشي به شخص راننده و خودروي او، کنترل تردد رانندگان آژانس‌ها در سطح شهر و ... را از اهداف اجراي اين طرح درشهر کرمانشاه عنوان کرد.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با تاکيد بر اينکه رانندگان آژانس‌ها براي دريافت پروانه تاکسيراني داراي شرايط لازم باشند، افزود: رانندگان آژانسي که مبادرت به دريافت پروانه تاکسيراني مي‌کند بايد حتما متاهل، داراي گوهينامه‌ معتبر ، داراي کارت پايان خدمت، مدرک تحصيلي، عدم سوء پيشينه، عدم اعتياد و عدم اشتغال ‌باشند.
وي افزود: آن دسته از آژانس هاي بدون مجوزي که تاکنون براي گرفتن مجوز اقدام نکرده اند، هرچه سريعتر با مراجعه به سازمان تاکسيراني براي طي مراحل قانوني و بررسي صلاحيت واگذاري مجوز اقدام کنند، چون در غير اين صورت عواقب اين کوتاهي به طورمستقيم متوجه مسئولان اين آژانس ها خواهد بود.
سليماني گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 38246565 و 38211948 تماس گرفته و به بازرسي سازمان گزارش دهند، تا در اولين فرصت به گزارشات مردمي رسيدگي شود.  
تاریخ ثبت : 30/10/1397    ساعت ثبت : 8:34