عزم جدي سازمان تاکسيراني کرمانشاه در خدمات رساني به مسافران نوروز98

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه با تأکيد بر عزم جدي اين سازمان در خدمات رساني مطلوب به مسافران نوروز 98، برنامه هاي پيش بيني شده سازمان تاكسيراني را در راستاي خدمات سفر نوروزي اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، سجاد سليماني با اشاره به تداوم طرح راه اندازي تور رايگان گردشگري ويژه ايام نوروز از 29 اسفند لغايت 12 فروردين ماه در محل طاقبستان، از اختصاص چندين دستگاه تاكسي ون با طراحي متناسب با ايام نوروز در محل طاقبستان جهت انتقال رايگان ميهمانان و مسافران نوروزي به اماكن تاريخي و ديدني شهر كرمانشاه خبرداد.
وي همچنين اختصاص امداد تاكسي رايگان سازمان جهت خدمات دهي به تاكسيهاي مهمانان نوروزي، نظارت بر پاكيزگي و شستشوي تاكسيها و توزيع برش رايگان كارواش در بين تاكسيها در ايام تعطيلات نوروزي و پذيرائي از ميهمانان نوروزي در لحظات اوليه تحويل سال نو، با شيريني و سوغات محلي شهر کرمانشاه در فرودگاه و پايانه هاي مسافربري را تعدادي ديگر از برنامه هاي سازمان تاکسيراني در نوروز 98 برشمرد.
سليماني استقرارچندين دستگاه تاكسي راهنماي گردشگر، در ميادين ورودي شهر به منظور راهنمايي گردشگران و مسافران نوروزي به شهر كرمانشاه و استقرار خودروهاي واحد گشت و بازرسي سازمان در ميادين و مبادي ورودي شهر جهت نظارت و راهنمايي مسافران ورودي به شهر و نظارت بر عملکرد تاکسي ها را از ديگر برنامه ها نام برد.
به گفته مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه، تشكيل گشت هاي مشترك با همكاري اداره تعزيرات حكومتي، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تاكسيراني جهت نظارت ويژه بر وجوه اخذ شده از مسافران تا پايان تعطيلات نوروزي، برگزاري كلاسهاي آموزشي آشنائي با صنعت توريسم و گردشگري ويژه تاكسي هاي فرودگاه و پايانه هاي مسافربري با همكاري ميراث فرهنگي و شيفت بندي پرسنل اداري و اجرائي سازمان جهت خدمات رساني مطلوب در ايام نوروز را ديگر برنامه هاي سازمان تحت مديريتش در نوروز 98 ذکر کرد.
گفتني است به منظور تبريک سال نو و اطلاع رساني به شهروندان و گردشگران نوروزي نيز بنر تبريك سال نو و بنرهاي اطلاع رساني در برخي نقاط سطح شهر و پوسترهاي تبريك سال نو بر روي تاكسيها نصب خواهند شد.  
تاریخ ثبت : 23/12/1397    ساعت ثبت : 8:45