رضايت مسافران از عملکرد نوروزي تاکسيراني کرمانشاه
جابجائي بيش از 4500 گردشگر نوروزي درکرمانشاه با طرح تاکسي گردشگري

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه با اشاره به جابجائي بيش از 4500 گردشگر نوروزي درکرمانشاه با طرح تاکسي گردشگري، از رضايت مسافران نوروزي از خدمات سازمان تاکسيراني خبرداد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني گفت: از آغاز تعطيلات نوروز تا پايان طرح سفرهاي نوروزي فروردين ماه توسط تاکسي‌هاي شهر کرمانشاه خدماتي نظير طرح رايگان تاکسي گردشگر و تاکسي راهنماي مسافر، به مسافران نوروزي ارائه شد که بسيار مورد استقبال و رضايت آنان قرارگرفت.
وي اظهارکرد: از يکم تا پايان طرح سفرهاي نوروزي فروردين ماه سال‌جاري، تاکسي‌هاي طرح ستاد نوروز در دو ايستگاه گردشگري شهر مستقر و اقدام به جابجايي و انتقال مسافران به اماکن گردشگري و تفرجگاهي داخل شهر مي نمودند که در اين راستا بيش از 4 هزار و 570 مسافر نوروزي توسط اين تاکسي ها جابجاشدند.
وي يادآورشد: مابقي تاکسي‌ها وآژانس‌ها نيز در ساير خطوط، خدمت‌رساني به مسافران را انجام داده‌اند که به طور ميانگين در ايام نوروز 98 روزانه پانصد هزار نفر سفر هزار سفر توسط تاکسيراني انجام شده است.
سليماني با بيان اينکه قبل از ايام نوروز نيز آموزش‌هاي لازم به رانندگان براي حفظ ايمني بيشتر خودرو و مسافر و نحوه برخورد صحيح با گردشگران ارائه شده بود ، گفت: براي ايام نوروز تاکسي‌هايي در ايستگاه‌ها مستقر شدند که داراي وضعيت ظاهري مناسب و ايمني کافي بودند.  
تاریخ ثبت : 22/1/1398    ساعت ثبت : 9:14