پيام تبريك مدير عامل سازمان تاکسيراني به مناسبت 9 ارديبهشت روز شوراها

 

مقام معظم رهبري:
بهترين نماينده شوراها کسي است که درد مردم را بداند، با مردم همدل و صميمي باشد، از فساد دور باشد و دنبال اشرافي گري خود نباشد.
بسم الله الرحمن الرحيم
و امرهم شورا بينهم
نهم ارديبهشت ماه در تقويم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به عنوان روز شوراها نام گذاري شده است که اين نامگذاري فرصتي است مناسب تا تلاش شبانه روزي اعضاء محترم شوراهاي اسلامي شهر و روستاها را صميمانه گرامي داشته و براي اين تلاشگران عرصه هاي اجتماعي و مردمي از درگاه نورافشان احديت طلب توفيق و بهروزي نماييم.
بي ترديد شوراها بي واسطه ترين حلقه ارتباطي شهروندان، با حاكميت جامعه هستند . حفظ هويت و اصالت شهرها و روستاها ، ترويج فرهنگ نظم و قانون و گسترش نمادهاي دين و اخلاق و اهتمام به سلامت محيط زيست جزء در سايه همت عالي جنابعالي و همکاران ارجمندتان ميسر نخواهد بود .
اين روز را به همه ي اعضاي محترم شوراها به ويزه شوراي اسلامي شهر کرمانشاه که با وظيفه شناسي و توجه به اصل دانش محوري در حل مشکلات شهر و روستا تلاش مي نمايند تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و از خداوند سبحان توفيق خدمت رساني وسيع، اهتمام به پيشرفت و توسعه عمراني و فرهنگي شهرها و روستا هاي ايران عزيز را براي همه اعضاي شوراهاي اسلامي را در سالي که مزين به نام "رونق توليد " شده است ، مسالت دارم.
سجاد سليماني
مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه  
تاریخ ثبت : 9/2/1398    ساعت ثبت : 8:43