معاون حمل و نقل سازمان تاکسيراني : امسال 1500 تا 1700 دستگاه تاکسي براي سرويس مدارس در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان تاكسيراني ،علي رضا سامير در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار داشت: اين سرويسها در سه نوبت صبح، ظهر و عصر در اختيار مدارس و در ساير ساعات مشغول خدمت رساني در سطح شهر خواهند بود.
وي با اشاره به اينکه براي سرويس مدارس برچسب شناسايي در نظر گرفته شده، ادامه داد: بعداز معرفي راننده ها توسط مدير مدارس به سازمان تاکسيراني اگر راننده شرايط لازم را در خصوص بيمه، معاينه فني و ... داشته باشد ضمن معرفي به اداره راهنمايي و رانندگي برچسب سال تحصيلي 90-91 دريافت خواهند کرد.
سامير ادامه داد: رانندگان موظفند اين برچستها را در قسمت راست پشت شيشه عقب خود نصب کنند.
اين مقام مسئول در خصوص وضعيت نظارت و بازرسي بر تاکسي ها تصريح کرد: از آغاز سال تحصيلي در ساعات فعاليت سرويسها، تعداد گشتهاي بازرسي را از سه دستگاه به هشت دستگاه افزايش خواهيم داد.
معاون حمل و نقل سازمان تاکسيراني نرخ سرويس مدارس را نيز طبق مصوبه شوراي شهر به صورت زير اعلام کرد.
براي خودروي تاکسي سواري از يک تا پنج کيلومتر 30 هزار تومان، از پنج تا هشت کيلومتر 35 و از هشت تا پانزده کيلومتر 40 هزار تومان و براي خودروي ون از يک تا پنج کيلومتر 25 هزار تومان، از پنج تا هشت کيلومتر 30 و از هشت تا پانزده کيلومتر 35 هزار تومان.
سامير همچنين تعداد تاکسي هاي سطح شهر کرمانشاه را 9450 دستگاه عنوان کرد که در سه بخش مسيري، گردشي و آژانس ها ارائه خدمت مي کنند.  
تاریخ ثبت : 21/6/1390    ساعت ثبت : 11:44