همايش آموزشي توجيهي اجراي مرحله دوم قانون راهنمايي و رانندگي ويژه تاکسي داران شهر کرمانشاه با حضور بيش از 500راننده تاكسي برگزار شد .

 

.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاكسيرااني کرمانشاه ، اين همايش كه در تالار شهرداري در تاريخ 25/9/90برگزار شد، رئيس هيئت مديره و سرپرست سازمان تاکسي راني با بيان اين مطلب گفت : اين همايش با هدف آشنايي هرچه بيشتر تاکسي داران در راستاي برنامه هاي آموزشي و فرهنگي و افزايش انضباط عبور و مرور در تالار شهرداري کرمانشاه برگزار شد.
افشين لر زنگنه افزود: در اين همايش يک روزه که با حضور فرماندار ، سرپرست شهرداري ، مسئولين و کارشناسان راهنمايي و رانندگي کرمانشاه برگزار شد از رانندگان نمونه تاکسي و آژانس که مباحث امانت داري و حسن برخورد با مشتري را به نحو احسن رعايت کرده بودند تجليل به عمل آمد .
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري همچنين از کنترل و نظارت تصويري معابر وتقاطع هاي سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: از اين پس تخلفات رانندگي از طريق مرکز کنترل هوشمند ترافيک شهرداري ثبت و به دنبال آن برگه جريمه براي متخلفان رانندگي صادر مي شود.
لر زنگنه انضباط ترافيکي را بخشي از رفتار شهروندي دانست و تصريح کرد: شهروندان با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي زمينه آسايش خود و آحاد جامعه را فراهم کنند .
در ادامة مباحث كارشناس راهور و مديريت انتظامي راهور شهرستان كرمانشاه به تشريح قانون جديدو ساير قوانين و مقررات راهنمائي ورانندگي و زير ساختارهاي شهري ومهندسي ترافيك و موراد مرتبط با ناوگان حمل ونقل عمومي پرداختند و توجه هرچه ببشتر رانندگان زحمتكش حمل ونقل درون شهري به رعايت مقررات و نقش آنان در كنترل و روان سازي ترافيك مهم دانستند
. در خاتمه جناب زرين ماه فرماندار كرمانشاه در مورد مسائل ترافيكي ، سياسي مظالبي را به سمع حاضرين رساند واز خدمات صادقانه اين قشر زحمتكش كه نقش به سزائي در انتقال فرهنگ غني شهر كرمانشاه دارند قدرداني نمودند.
 
تاریخ ثبت : 28/9/1390    ساعت ثبت : 9:33