مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه:
نرخ هاي جديد کرايه تاکسي از امروز 2خردادماه اعمال مي شود

 

* نرخ کرايه تاکسي شهر کرمانشاه در سال 98 به صورت ميانگين 23 درصد افزايش يافته است
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه با اشاره به افزايش ميانگين 23درصدي نرخ کرايه تاکسيها گفت: نرخ هاي جديد کرايه تاکسي از امروز پنجشنبه 2خردادماه اعمال مي شود و رانندگان ملزم به رعايت نرخهاي اعلام شده از سوي اين سازمان هستند.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني با بيان اينکه لايحه افزايش نرخ کرايه تاکسي براساس ميزان تورم، کارشناسي و تدوين گرديد ، گفت: نرخ هاي کرايه تاکسي پس از تصويب و تاييد لازم الاجرا مي باشد.
?? وي خاطر نشان کرد: هيچ راننده اي حق ندارد افزون بر نرخ قانوني و مصوب اعلام شده از مسافران کرايه اخذ کند با اين حال اگر احيانا افرادي خودسرانه نسبت به افزايش نرخ مصوب اقدام کنند، مسافران ميتوانند با به خاطر سپردن کد يا شماره پلاک اين خودروها و تماس با شماره تلفن 38246565/38211948 شکايت خود را به واحد بازرسي و شکايت تاکسيراني اعلام کنند.
?? مدير عامل سازمان مديريت ونظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه بيان داشت: بي شک رانندگان تاکسي همواره در خدمات رساني به مردم شريف شهر کرمانشاه پيشرو بوده اند و با ايثارگري خويش به شهر و شهروندان ياري رسانده اند و از تمامي اين عزيزان که همکاري و همراهي بسيار سنجيده و ارزشمندي با سازمان تاکسيراني و مردم داشته و صبورانه از افزايش نرخ کرايه، پيش از زمان اعلام رسمي، خودداري کردند و موجبات رضايت شهروندان را فراهم آوردند، صميمانه سپاسگزاريم.
@taxikermanshah.
 
تاریخ ثبت : 2/3/1398    ساعت ثبت : 13:9