سهميه سوخت وانت بارهاي فعال در عرصه حمل و نقل عمومي كاهش نداشته است.

 

ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور اعلام كرد: سهميه سوخت كليه وانت بارهايي كه در طرح ساماندهي شركت كرده اند و در خدمت حمل و نقل عمومي هستند كاهش نداشته است و اين خودروها كماكان سهميه سوخت كامل خود را دريافت مي كنند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور،سهميه سوخت يك ميليون و سيصد هزار وانت كه در طرح هاي فراخوان و شناسايي وانت بارها كه در حوزه برون شهري از سوي وزرات راه و شهرسازي و در حوزه درون شهري از سوي وزرات كشور شناسايي و ساماندهي شده اند مانند گذشته در كارت هاي سوخت واريز شده است.
وانت بارهايي كه در خدمت حمل و نقل عمومي نبوده و علي رغم فراخوان هاي متعدد طي 2 سال گذشته در طرح ساماندهي شركت نكرده اند ،سهميه آن ها از سوي شركت پخش فرآوردهاي نفتي كاهش داشته است.
بر اساس اين اطلاعيه متقاضيان جديد جهت خدمت در بخش حمل و نقل عمومي بار بايد پس از فراخوان مجدد وزرات كشور (در خصوص حمل و نقل بار درون شهري) و وزرات راه و شهرسازي(براي فعالان در بخش حمل و نقل بار برون شهري)به مراكز مربوط جهت ثبت نام و شركت در طرح ساماندهي مراجعه نمايند.
علي رغم اطلاع رساني هايي كه در طي 2 سال گذشته در اين خصوص انجام گرفته است؛ مجدداً مسئولان مرتبط با موضوع در ستاد سوخت، جهت اطلاع رساني بيشتر به زودي در كنفرانس خبري موضوع را بار ديگر اطلاع رساني خواهند كرد.
 
تاریخ ثبت : 10/7/1391    ساعت ثبت : 13:51