اجراي طرح ساماندهي ايستگاه هاي تاکسي در کرمانشاه

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه از ساماندهي خطوط تاکسي و ايستگاههاي ميدان آزادي به ترمينال راه كربلا خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاكسيراني شهرداري كرمانشاه ،رضا قاسمي فر در جلسه ساماندهي خطوط تاکسي هاي مسيري ازادي به ترمينال راه كربلا اظهار داشت: با توجه به تشکيل کميته ساماندهي خطوط تاکسيراني و اقدامات انجام شده ،خطوط تاکسيراني و ايستگاه‌هاي تاکسي در اين ترمينال ساماندهي شد که گامي اساسي در مسير توسعه خدمات رساني به مردم محسوب مي‌شود. .
قاسمي فر ادامه داد: طرح ساماندهي ايستگاه‌ها و خطوط تاکسي سازمان تاکسيراني کرمانشاه با هماهنگي و همكاري معاونت حمل و نقل ترافيک شهرداري اين شهر انجام شده است.
قاسمي فر تأکيد کرد: خطوط و ايستگاه‌هاي تاکسيراني کرمانشاه با برخي از مشکلات مواجه بود از جمله وجود خودروهاي شخصي كه بيشترين آسيب را متوجه مسافرين ورانندگان تاكسي نموده بود که با اجراي اين طرح امروز شاهد ساماندهي آن هستيم.
مديرعامل سازمان نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه خاطرنشان کرد: اين طرح با نظرات کارشناسان به مرحله اجرايي گذاشته شده است و در آينده در نظر داريم تمامي ايستگاههاي مشخص شده در سطح شهر را با نصب تابلو ، سايه بان و خط كشي مشخص نمائيم كه اين امر رضايت مندي مسافرين و رانندگان خطوط را به همراه دارد .
وي با اشاره به اينکه براي اجراي اين طرح از 73 ايستگاه تاکسي بازديد به عمل آمد تصريح کرد: در اين بازديدها وضعيت موجود در ايستگاه‌ها به لحاظ نصب تابلو و خط کشي بازديد به عمل آمد و اقدامات لازم جهت ساماندهي انجام شده است .
قاسمي فر عنوان کرد: پيش بيني مي‌شود با توجه به اقدامات انجام شده در آينده‌اي نزديک ساماندهي خطوط و ايستگاه‌هاي تاکسيراني کرمانشاه به طور کامل نيز انجام شود.به گفته وي هم اکنون تعداد 73 خط تاکسي در سطح شهر کرمانشاه وجود دارد.
اين مسئول در پايان خاطرنشان کرد: ساماندهي خطوط و ايستگاه‌هاي تاکسيراني کرمانشاه شامل نصب تابلو، خط کشي و اصلاح هندسي انجام مي‌شود.
 
تاریخ ثبت : 30/10/1391    ساعت ثبت : 7:56