مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه اعلام کرد: رانندگان متقاضي سرويس مدارس از 22 تير تا 10 مرداد فرصت ثبت نام دارند

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني شهر کرمانشاه اعلام کرد: پيرو دستور العمل سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌ها کشور، رانندگان و شرکت‌هاي متقاضي سرويس مدارس براي سال تحصيلي 99-98 ، فقط از 22 تير لغايت 10 مرداد فرصت دارند با مراجعه به دفاتر پيشخوان دولت، به اين منظور ثبت نام کنند.
به گزارش روابط عمومي تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني گفت: در راستاي اجراي تبصره 4 ماده 6 دستورالعمل اجرايي آئين‌نامه حمل و نقل دانش‌آموزي، رانندگاني که مايل به فعاليت در حوزه حمل و نقل دانش آموزان هستند، لازم است پس از تأييد و معرفي شرکت‌هاي مجاز از طريق سمانه الکترونيکي«سپند»، با در دست داشتن مدارک مورد نياز به دفاتر پيشخوان دولت در تاريخ‌هاي ذکر شده مراجعه نمايند.
به گفته وي بر اساس اين دستور العمل، به منظور جلوگيري از مشکلات احتمالي، زمينه ثبت نام رانندگان از طريق دفاتر پيشخوان دولت فراهم گرديده است لذا متقاضيان مي‌بايست در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام به روش اعلامي اقدام نمايند.
سليماني افزود: پيش از اين، ثبت نام رانندگان به صورت خود اظهاري انجام مي‌پذيرفت که فرآيند اجرايي را به علت ثبت نام‌هاي ناقص و يا اشتباه با مشکل مواجه مي نمود. مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه تصريح کرد: کليه ثبت‌نام‌هايي که پيش از ابلاغ از ابتداي سال 98 به صورت خود اظهاري در سامانه سپند تکميل شده معتبر بوده و نيازي به ثبت نام مجدد نمي‌باشد.
وي ادامه داد: اطلاعات اين افراد در پنل کاربر «شهردار» در قسمت «نياز به برررسي» قابل دسترسي و بهره‌برداري است.
سليماني يادآور شد: با توجه به مصوبه شوراي عالي ترافيک شهرهاي کشور و ابلاغيه وزير کشور، تمامي خودروهاي فعال در زمينه حمل و نقل دانش‌آموزي مکلف به استفاده از علائم مميزه، به ويژه نصب برچسب شناسايي اخذ شده از سامانه سپند بوده و در غير اينصورت توسط عوامل پليس راهور اعمال قانون و مشمول جريمه مي‌شوند.  
تاریخ ثبت : 27/4/1398    ساعت ثبت : 8:52