مدير عامل سازمان تاكسيراني از آمادگي كامل ناوگان حمل ونقل عمومي درون شهري سازمان در ايام نوروز 92خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت ونظارت بر تاكسيراني شهر داري كرمانشاه ، قاسمي فر گفت: در آخرين ماه سال و به ويژه در روزهاي پاياني سال ناوگان تاکسيراني شهر كرمانشاه در آماده باش کامل خواهد بود و با تمام ظرفيت و امکانات به شهروندان خدمات رساني خواهد شد.
وي در ادامه گفت: استقرار ناوگان تاکسيراني در نقاط پر مسافر و مراکز خريد از ديگر اقداماتي است که در طرح استقبال از بهار سازمان تاکسيراني اجرايي خواهد شد. همچنين نقطه ويژه و پر مسافر براي استقرار نيروهاي بازرسي و حضور بيشتر تاکسي ها شناسايي شده تا بتوانيم خدمات رساني مناسبي به شهروندان در اين نقاط پرتردد داشته باشيم.
قاسمي فر تصريح کرد: نظافت و پاكيزگي تاكسيها و پايانه هاي تاکسيراني ، نصب سفره هفت سين در ميادين ورودي و پايانه ها شهر و نصب بنرهاي تبريك ايام نوروز در سطح شهراز ديگر اقدامات در دستور کار در طرح استقبال از بهار است.
وي تصريح کرد: ناوگان تاکسيراني شهركرمانشاه با 55 درصد از سهم جابجائي مسافر در شرايط معمول با بيش از 10000 هزار تاکسي، روزانه حدود 11000000 ميليون مسافر را جابه جا مي کند که با توجه به افزايش ترددها در روزهاي پاياني پيش بيني مي شود تعداد مسافران تاکسيراني نيز افزايش قابل توجهي داشته باشد
. وي افزود: همانند سالهاي گذشته در سازمان کشيک هاي نوروزي تعريف شده است که جهت پاسخ گويي به مسافرين و تحويل اشياء جامانده در سازمان مستقر مي شوند.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني كرمانشاه ضمن تشكر از همكاري وهمراهي رانندگان زحمتكش در پايان اشاره كرد كه بازرسين واحد گشت و بازرسي سازمان به صورت مستمر در تمامي نقاط شهر مستقر هستند تا تاکسي ها در اين ايام حضور بيشتر و پررنگ تري در شهر داشته باشند.  
تاریخ ثبت : 5/12/1391    ساعت ثبت : 17:55