بازديد مديرعامل اتحاديه تاکسيراني کشور از سازمان تاكسيراني شهر كرمانشاه

 

روزانه 12 ميليون نفر توسط ناوگان تاکسيراني جابجا مي شوند مديرعامل اتحاديه تاکسيراني هاي شهري سراسر کشور، از عدم همکاري خودروسازان جهت نوسازي ناوگان تاکسيراني در سال جاري انتقاد کرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاكسيراني شهر كرمانشاه ،بابک هاشمي در حاشيه بازديد از ناوگان تاکسيراني کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)منطقه کرمانشاه، با اعلام وجود حدود 330 هزار دستگاه تاکسي در سطح کشور، گفت: حدود 400 هزار تاکسي دار و راننده تاکسي نيز در کشور فعاليت مي کنند.
هاشمي گفت: روزانه بيش از 12 ميليون نفر در سطح کشور توسط ناوگان تاکسيراني جابجا مي شوند.
وي در خصوص اقدامات انجام شده جهت نوسازي ناوگان تاکسيراني کشور، گفت: در دولت هاي نهم و دهم از اين حيث عملکرد بسيار خوبي داشتيم و حدود 100 هزار دستگاه تاکسي نوسازي شدند، اما امسال با بي مهري خودروسازان مواجه شده و همکاري لازم را با ما نداشتند.
هاشمي ادامه داد: خودروسارزان در سال جاري بيشتر به دنبال واگذاري توليدات خود به ساير بخش ها جهت کسب درآمد بيشتر بودند. ايران خودرو نيز با وجود اينکه تاکسيراني مشتري 50 ساله اين شرکت است، ساير بخش ها را بر تاکسيراني ترجيح داد که از آنها گله منديم
وي افزود: امسال برنامه داشتيم 30 هزار دستگاه پيکان تاکسي را از رده خارج کرده و نوسازي کنيم که بدليل عدم همکاري خودروسازان محقق نشد.
هاشمي در ادامه در خصوص عمر متوسط ناوگان تاکسيراني نيز گفت: عمر مناسب تاکسي با توجه به تنوع ناوگان و اقليم هاي متفاوت کشور متغير است، اما عمر ايده آل براي تاکسي را بين پنج تا هفت سال مي دانيم.
وي در خصوص برنامه ها براي ارتقاء وضعيت معيشت رانندگان تاکسي نيز گفت: در اين ارتباط گزارشي تهيه شده و به مسئولين مربوطه ارائه شده و منتظريم تصميمات لازم در اين خصوص گرفته شود.
هاشمي در خصوص افزايش نرخ کرايه تاکسي در سال آينده نيز گفت: تصميم گيري در اين خصوص بصورت محلي و بر اساس پارامترها و فرايندهاي خاصي صورت مي گيرد و اينگونه نيست که تصميم يکساني گرفته شود.
هاشمي در ادامه با مطلوب ارزيابي کردن وضعيت سازمان تاکسيراني کرمانشاه، گفت: در دوره مديريت جديد تغيير محسوسي در ارائه خدمات به تاکسيرانان و مردم ايجاد شده است.
وي با بيان اينکه سازمان تاکسيراني کرمانشاه را يک سازمان پويا ديدم، گفت: در زمينه آموزش رانندگان، توجه به مسائل فرهنگي، ارتقاء خدمات به مردم و ايجاد تسهيلات براي رانندگان کارهاي خوبي در کرمانشاه انجام شده است.
هاشمي ابراز اميدواري کرد دوره بعدي نشست مديران عامل سازمان هاي تاکسيراني سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شود.  
تاریخ ثبت : 11/12/1391    ساعت ثبت : 10:53