استقبال مسافران و ميهمانان نوروزي ازتاكسيهاي رايگان كرمانشاه گردي سازمان تاكسيراني شهرداري كرمانشاه

 

ميهمانان و گردشگران نوروزي با استقبال گسترده از تاكسيهاي رايگان كرمانشاه گردي ،راه‌اندازي اين تاكسيهاي از سوي سازمان تاكسيراني را اقدامي مثبت و قابل تقدير از سوي سازمان تاگسيراني دانستند.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاكسيراني شهرداري كرمانشاه .، قاسمي فربا بيان اينكه طرح تاكسيهاي رايگان كرمانشاه گردي که سال‌جاري براي اولين بار و در ايام تعطيلات نوروز92 از سوي سازمان تاكسيراني راه‌اندازي و در اختيار مسافران و ميهمانان نوروزي شهر كرمانشاه قرارگرفت ، گفت : امسال با اختصاص 4 دستگاه تاكسي ون طراحي شده متناسب با ايام نوروز به مرحله اجرا در آمده كه نقش موثري در انتقال و جابجايي مسافران نوروزي كرمانشاه به اماکن تاريخي و تفريحي و نيز موزه‌ها و ديگر اماکن ديدني كرمانشاه ايفا کرده‌اند.
تاكسي هاي ‌ كرمانشاه گردي رايگان با استقرار در مقابل ستاد تسهيلات نوروزي مستقر در طاق بستان كرمانشاه طي روزهاي تعطيلات نوروز امسال، اقدام به انتقال رايگان گردشگران و مسافران نوروزي به ديگر اماکن ديدني كرمانشاه كردند و در اين بين راهنمايان گردشگري نيز با استقرار در اين اتاكسي ها و اماکن تاريخي و تفريحي، به معرفي جاذبه‌هاي ديدني كرمانشاه به مسافران مي‌کنند.
لازم به ذکر است به گفته مدير عامل تاكسيراني تاكسيهاي كرمانشاه گردي تا پايان تعطيلات نوروز امسال به ارائه خدمات به ميهمانان و مسافران نوروزي مبادرت کردند.
همچنين ميهمانان و مسافران نوروزي استفاده کننده از اين تاكسيها ، طي نظر سنجي كه به عمل آمده اين ابتکار سازمان تاكسيراني را اقدامي منحصر به فرد در سطح کشور ارزيابي کرده‌اند.
در پايان مدير عامل سازمان تاكسيراني ضمن تقدير و تشكر از همكاري و همراهي مستمر خوب تاكسيرانان با تشريح اقدامات سازمان در اين ايام از جمله كشيك تاكسيها در ترمينال ها ، نظارت ويژه گشت و بازرسي سازمان ، امداد خودرو رايگان ، نصب بنر تبريك عيد نوروز در سطح شهر بيان داشت كه بازرسين سازمان تاكسيراني به صورت ثابت در ميادين و پايانه هاي ورودي شهر و فرودگاه شهيد اشرفي اصفهاني مستقر شده و با توزيع بوروشور و روبان با طرح استقبال از نوروز مقدم ميهمانان را گرامي داشتند  
تاریخ ثبت : 15/1/1392    ساعت ثبت : 9:29