رانندگان تاکسي كرمانشاه مؤثرترين قشر در زمينه حمل و نقل درون شهري هستند.

 

به گزارش ، مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني كرمانشاه گفت: رانندگان تاکسي با ارائه خدمات به مردم نقش ارزنده اي در خدمت رساني به شهروندان دارند و به عنوان يکي از تأثيرگذارترين اقشار در زمينه حمل و نقل عمومي درون شهري محسوب مي شوند.
رضا قاسمي فر با اشاره به حضور خودروهاي مسافرکش شخصي،هشدار داد : باتوجه به اينکه هر روز شاهد حوادث مربوط به سوء استفاده خودروهاي شخصي مسافر بر غير مجاز از جمله سرقت ، اخاذي و تجاوز به عنف هستيم ،افراد به ويژه بانوان بايد مراقب باشند و استفاده از تاکسي را در اولويت قرار دهند و تحت هر شرايطي جهت سفرهاي درون شهري از خودورهاي مسافر بر غير مجاز استفاده نكنند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني كرمانشاه با بيان اينکه هم اکنون 10 هزار تاکسي در سطح كرمانشاه مشغول خدمت رساني هستند توصيه کرد: مسافران درون شهري از تاکسي استفاده کنند ،زيرا صلاحيت و سلامت اخلاقي رانندگان از جانب مراجع ذيصلاح تائيد شده است و هر راننده کدشناسايي مخصوص به خود را دارد.
وي در ادامه با بيان اهميت استفاده از تاكسي تصريح كرد تمامي رانندگان تاكسي تحت پوشش اين سازمان داراي سابقه وشناسنامه كاري مي باشند و همشهريان در صورت مشاهده هرگونه تخلفي با ياداشت كردن كد شناسائي يا پلاك انتظامي آن مراتب را از طريق شماره تلفنهاي 8228484 /8211948 اطلاع دهند .  
تاریخ ثبت : 30/2/1392    ساعت ثبت : 8:32