برگزاري جلسه هم انديشي ويژه انتخابات با حضور مديران آژانسهاي تاكسي تلفني

 

در آستانه برگزاري يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و به همين منظور، همايشي با حضور مديران آژانسهاي تاكسي تلفني در تالار شيهد بهشتي برگزارشد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاكسسيراني شهرداري كرمانشاه ، كارشناس علوم ارتباطات در اين نشست هم انديشي طي سخناني با بيان اينكه در عصر حاضر دشمنان اين نظام روبه جنگ نرم افزاري آورده اند گفت: با توجه به اين که جنگ فيزيكي هم هزينه نيروي انساني دارد و هم مالي، بهترين راه براي ضربه زدن به ايران استفاده از خود ملت است تا از اين راه اهداف مورد نظر خود را به پيش ببرند.
دبيريان هدف از برگزاري نشست هم انديشي ويژه انتخابات را ايجاد امنيت در بعد داخلي و سياسي و در زمان نزديك به انتخابات رياست جمهوري عنوان کرد و افزود: اين گردهمايي به منظور تبيين شرايط براي مديران آژانس هاي تاکسي تلفني برگزارشد تا با تنوير و آگاه سازي رانندگان زير مجموعه فعال در بخش حمل و نقل عمومي، بتوانيم ترفندها را خنثي سازيم.
وي گفت: دشمنان با استفاده از تخليه اطلاعاتي به وسيله تلفن همراه و با شگردهاي خاصي كه مردم آنها را پيش پا افتاده مي بينند، اقدام به جاسوسي و بهره برداري سياسي مي كنند .
كارشناس علوم ارتباطات با اظهار اينكه دشمني با كشور هنوز ادامه دارد تأکيد کرد: ما بايد در مقابل حيله گريهاي دشمنان از اين آب و خاك دفاع كنيم و اجازه ورود دشمن را ندهيم و لازمه اين مهم، حضور همه جانبه و پرشور در صحنه انتخابات 24 خرداماه است تا با حضور خود، نظام و كشور خود را بيمه کنيم.
دبيريان در ادامه با شرح ترفندهاي خاص عواملي كه مي خواهند اقدام به تخليه اطلاعاتي توسط تلفن همراه كنند، گفت: افرادي با اين شيوه با افرادي خاص كه از قبل روي آنها مطالعاتي هم دارند و با بيان اينكه جهت تهيه پايان نامه تحصيلي احتياج به يك سري آمار و اطلاعات دارنداقدام به تخليه اطلاعاتي مي کنند كه پس از جمع آوري اين اطلاعات متفرقه با در كنار هم گذاشتن آن و با استناد به اينكه منبع اين اخبار خود مردم هستند، با اجراي نقشه خود، سعي در غير واقع نشان دادن فضاي كشور دارند و عليه اين مملكت جنگ رواني و يأس و نااميدي در جامعه رواج دهند .
وي در پايان با تأکيد بر اينکه آگاه سازي در مرحله اول از خود خانواده بايد شروع شود، گفت: اين افراد با منظور خاص سوار تاكسي و آژانسها مي شوند و با اظهار همدردي با راننده و سخت نشان دادن شرايط مي خواهند فرد را تخليه اطلاعاتي بكنند ولي رانندگان مي توانند با هوشياري ترفند آنها را خنثي سازند .  
تاریخ ثبت : 23/3/1392    ساعت ثبت : 9:17