تخصيص لاستيک به رانندگان بار درون شهري

 

مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه از تخصيص لاستيک با نرخ تعاوني به رانندگان ناوگان باري خبر داد .
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه ،سجاد سليماني با بيان اينکه رفع مشکلات رانندگان ناوگان بار و مسافر از برنامه‌هاي اولويت‌دار سازمان تاکسيراني است، گفت: در مرحله نخست بر حسب نياز لاستيک ويژه خودروهاي سنگين به رانندگان باري درون شهري اختصاص پيدا کرد.
وي داشتن پروانه فعاليت و اشتغال از سازمان تاکسيراني کرمانشاه را از شرايط دريافت اختصاص لاستيک به اين حوزه برشمرد و افزود: تلاش مي‌کنيم تا پايان سال تعداد لاستيک‌هاي تخصيص يافته را افزايش و در جهت کسب رضايتمندي رانندگان ناوگان بار و مسافر گام برداريم.
مدير عامل سازمان تاکسيراني توجه به قشر زحمتکش ناوگان بار و مسافر درون شهري را نيازمند حمايت هر چه بيشتر مسولين دانست و يادآور شد: گراني قيمت لاستيک از عواملي است که تعويض لاستيک‌هاي فرسوده را براي رانندگان سخت و دشوار کرده است.
وي در پايان گفت: رانندگان ناوگان باري داراي پروانه از سازمان تاکسيراني کرمانشاه مي‌توانند جهت کسب اطلاع از چگونگي تخصيص لاستيک‌ها پس از دريافت پيامک سهميه لاستيک و رمز حواله به مراکز معرفي شده مراجعه نمايند.  
تاریخ ثبت : 3/5/1398    ساعت ثبت : 12:48