تاكسي‌داران متخلف کرمانشاهي به كميته انضباطي معرفي مي‌شوند.

 

كميته انضباطي سازمان تاكسيراني كرمانشاه 43 رأي صادر كرد.
سومين جلسه سال جاري كميته انضباطي سازمان تاكسيراني شهرداري كرمانشاه که با حضور كليه اعضا در محل اين سازمان تشكيل شد به بررسي و صدور رأي درمورد 43 فقره پرونده اختصاص يافت.
به گفته مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني كرمانشاه، در اين جلسه پرونده هاي مربوط به تاكسيداراني كه به نحوي در اجراي صحيح قوانين و مقررات تعلل کرده بودند مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تصميمات لازم براي برخورد با آنها اتخاذ شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، رضا قاسمي فر در اين باره با بيان اينكه كليه آراء هيئت هاي انضباطي در سازمان‌هاي تاكسيراني كشور به طور قطعي اجرايي مي‌شود، افزود: جلسات كميته انضباطي به طور مستمر و براي رسيدگي به تخلف تاكسيرانان، تاكسيداران، مديران و رانندگان شركت‌هاي حمل و نقل درون شهري برگزار مي‌ شود .
وي تصريح كرد: بيشترين تخلف مربوط به عدم فعاليت خودروهاي عمومي تاكسي در سطح شهر، فعاليت غير قانوني خودروهاي تاكسي در شهرستانهاي ديگر، دريافت كرايه اضافي و همچنين عدم رعايت شئونات اسلامي و اجتماعي است.
مديرعامل سازمان تاكسيراني كرمانشاه، با بيان اين كه گشت‌هاي نظارت سازمان تاكسيراني در سطح شهر نسبت به عملكرد مسافربرهاي مسيري و تاكسي‌ها نظارت مي‌كنند، يادآورشد: اين هيئت علاوه بر رسيدگي به تخلف، كار بررسي و معرفي برترين‌هاي فعالان ناوگان تاكسيراني شهر كرمانشاه را نيز برعهده دارد و تاكنون بيش از 100 نفر از تاكسيرانان، تاكسيداران، مديران و رانندگان شركت‌هاي حمل و نقل درون شهري با معرفي اين هيئت تشويق شده‌اند.  
تاریخ ثبت : 14/5/1392    ساعت ثبت : 9:44