‍ برخورد با تاکسي‌هاي فاقد برچسب نرخ کرايه در کرمانشاه

 

* مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه:
در صورت عدم نصب برچسب نرخ کرايه با تاکسيرانان متخلف برخورد مي‌شود
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه از برخورد با تاکسي‌هاي فاقد برچسب نرخ کرايه خبر داد و تأکيد کرد: در صورت نصب نکردن برچسب نرخ کرايه تاکسي با تاکسيرانان متخلف برخورد مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني گفت: توزيع برچسب‌هاي نرخ کرايه تاکسي سال 98 ميان تاکسيرانان آغاز شده است و تاکسيرانان مکلف هستند در اسرع وقت برچسب نرخ کرايه رادريافت و روي خودروي خود نصب نمايند.
ويافزود: به همين منظور با هماهنگي سازمان تعزيرات حکومتي استان گشت مشترکي به اتفاق هر دو سازمان به منظور نظارت بر رعايت نرخ مصوب تشکيل گرديده است.
مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه يادآورشد: نرخ جديد کرايه‌ها روي تمام تابلوهاي نرخ کرايه تاکسي در ايستگاه‌هاي تاکسي سطح شهر نصب و ميزان قيمت مبدأ و مقصد مسافران مشخص شده است.
به گفته سليماني، بر اساس آيين‌نامه تاکسيراني با تاکسيراناني که بعد از مهلت قانوني برچسب نرخ کرايه را روي خودروي خود نصب نکنند برخورد قانوني مي‌شود.
وي تصريح کرد: تاکسيرانان تنها تا پانزدهم مردادماه فرصت دارند تا برچسب نرخ کرايه سال 98 را نصب کنند در غير اينصورت بازرسان سازمان تاکسيراني به اتفاق سازمان تعزيرات حکومتي کنترل و نظارت با سرکشي به پايانه‌ها و خطوط تاکسيراني با تاکسيرانان فاقد برچسب برخورد قانوني مي‌کنند.
@taxikermanshah  
تاریخ ثبت : 6/5/1398    ساعت ثبت : 11:14