آغاز طرح نظارت و کنترل سازمان تاکسيراني کرمانشاه به مناسبت بازگشائي مدارس

 

طرح ويژه کنترل و نظارت سازمان تاکسيراني کرمانشاه بر سرويس هاي مدارس و سفرهاي درون شهري، همزمان با بازگشايي مدارس آغاز شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با تبريک آغاز سال تحصيلي به دانش آموزان و خانواده هاي آنها، از آغاز طرح نظارت بر تاکسيراني شهر و فعاليت گشت ويژه مدارس خبر داد و گفت: باتوجه به شروع سال تحصيلي و افزايش سفرهاي درون شهري و به منظور رفاه حال همشهريان گرامي، دانش آموزان و فرهنگيان محترم، اين سازمان علاوه بر گشت هاي ثابت و سيار که بصورت مستمر در سطح شهر فعاليت دارند، گشت ويژه مدارس را هم راه اندازي کرديم تا بر عملکرد رانندگاني که در امر حمل و نقل و سرويس مدارس دانش آموزان فعاليت دارند، نظارت و کنترل صورت گيرد.
مهندس رضا قاسمي فر، موضوع اين کنترل و نظارت را شامل رعايت نرخ مصوب، رعايت شئونات اخلاقي و اسلامي و ديگر مسائلي که ممکن است در حين انجام وظيفه پيش بيايد، عنوان کرد.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با تاکيد براينکه والدين محترم مي بايستي از تاکسي هايي که داراي نشان و علائم و برچسب تاکسيراني که به تعداد کافي جهت اين امر ساماندهي شده است بعنوان سرويس مدارس فرزندانشان استفاده کنند گفت: شهروندان مي توانند در صورت بروز هر گونه مشکل از جمله استنکاف از حمل مسافر، عدم رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي ، عدم رعايت شئونات اسلامي، اخذ کرايه اضافه از مبلغ مصوب شوراي اسلامي شهر کرمانشاه با مراجعه به سازمان و معرفي کد شناسائي به بازرسين سازمان و همچنين خودروهاي گشت ثابت و سيار که در سطح شهر فعاليت مي کنند و يا با شماره 8228484(واحد رسيدگي به شکايات) موضوع را به مسئولان مربوطه ارجاع دهند تا برخورد قانوني صورت پذيرد.
قاسمي فر با بيان اينکه سال گذشته 700 دستگاه خودرو در امر سرويس مدارس فعاليت داشتند، افزود: امسال با برنامه ريزي و حذف خودروهايي که غيرمجاز بودند و افزايش تعداد خودروهايي که تحت پوشش سازمان بودند، 220 آژانس و 6 شرکت بزرگ حمل و نقل مسافر درون شهري با يک هزار خودرو در امر جابجايي و سرويس دانش آموزان فعاليت دارند.
وي از ساماندهي 15 اکيپ بازرسي و گشت خودرويي در طرح گشت مدارس خبر داد و افزود: تمام شرکت هاي حمل و نقلي تحت پوشش را موظف کرديم که هرکدام يک خودرو جهت گشت ويژه در اختيار سازمان تاکسيراني قرار دهند و اين علاوه بر گشت هاي خود سازمان است که برعملکرد سرويس هاي مدارس نظارت خواهند داشت.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه کنترل تاکسي هاي ساماندهي شده، نظارت بر خطوط، نظارت بر رعايت نرخ هاي مصوب و کنترل حضور و غياب تاکسيداران و مسئولين خطوط را از جمله وظايف و اختيارات بازرسان عنوان کرد  
تاریخ ثبت : 1/7/1392    ساعت ثبت : 13:44