يك ايستگاه جديد ون در دانشگاه آزاد اسلامي راه اندازي شد

 

خط مستقيم ويژه تاكسيهاي ون به تمامي شهركهاي شهرکرمانشاه، در ايستگاه ويژه تاكسيها مستقر در مقابل دانشگاه آزاد اسلامي راه اندازي شد.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري كرمانشاه با اعلام اين خبر افزود: با توجه به درخواست هاي مكرر شهروندان كرمانشاهي و دانشجويان و اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي در شهرك ژاندارمري، با عنايت به اين شهرك باوجود سكنه و دانشگاه،‌ احداث خط در دستور كار سازمان تاكسيراني شهرداري كرمانشاه قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، رضا قاسمي فر با بيان اينکه مقوله رفاه و تأمين امنيت در سفرهاي شهري شهروندان يكي از وظايف اصلي سازمان تاکسيراني است كه در اولويت هاي كاري من و همکارانم در اين سازمان قرار دارد افزود: به منظور رفاه حال دانشجويان و اساتيد محترم در دانشگاه آزاد، تاكسيهاي ون در ايستگاه تاكسي دانشگاه آزاد اسلامي بطور مستقيم با نرخ مصوب به خطوط فردوسي، ميدان مركزي، الهيه و رسالت، مسكن، معلم و... راه اندازي و به بهره برداري رسيد كه با نصب بنر اطلاع رساني نيز انجام شد.
به گفته وي براي راه اندازي اين خط ويژه، تعداد 10 دستگاه انواع تاكسي ون اختصاص يافت كه باعث افزايش سطح رضايتمندي شهروندان و ساكنين اين شهرك و دانشگاه شد.  
تاریخ ثبت : 18/8/1392    ساعت ثبت : 8:58