مديرعامل سازمان تاكسيراني کرمانشاه:حمل و نقل عمومي درون شهري از مهم‌ترين وظايف مديريت شهري است

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه با تبريک 26 آذرماه، روز حمل و نقل و رانندگان، گفت: حمل و نقل عمومي درون شهري يکي از مهم‌ترين و اساسي‌ترين وظايف مديريت شهري در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هر شهر است.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاكسيراني کرمانشاه، رضا قاسمي فر افزود: اين موضوع در کلان‌شهر كرمانشاه که روزانه بيش از يك ميليون و يكصد هزارنفر مسافر توسط ناوگان بزرگ تاکسيراني جابه جا مي شود، به مراتب مهم‌تر و تحقق آن براي مديريت شهري در جهت خدمت شايسته و بايسته به شهروندان شهر كرمانشاه حائز اهميت بسياري است.
وي با بيان اينكه رويکرد سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري كرمانشاه در توسعه حمل و نقل، نگاه جامع نگر به افزايش ظرفيت‌هاي حمل نقل عمومي در زيرساخت‌هاي ترافيکي و ديگر خدمات حمل و نقل و ترافيک از يک سو و فرهنگ سازي شهروندان گرامي در جهت افزايش سطح فرهنگ شهروندي در استفاده از حمل و نقل عمومي از سوي ديگر است که مجموعه مديريتي اين سازمان هيچگونه دريغي از تلاش در جهت تحقق آن ندارد.
قاسمي فر استمرارتلاش همه عزيزان پرتلاش در عرصه حمل ونقل را در راستاي خدمت به شهروندان خواستار شد و ابراز اميدواري کرد: با همراهي بيش از پيش همکارانمان در حمل و نقل کلان‌شهر كرمانشاه بتوانيم افق پيش رو در ارائه اين خدمات به شهروندان و حرکت به سوي آرمان شهر گام برداريم. وي گفت: ??آذر ماه روز ملي حمل و نقل فرصت مناسبي است تا شهروندان گرامي با رعايت حقوق شهروندي و استفاده بهينه از ناوگان حمل و نقل عمومي گامي بلند در کاهش ترافيک و تبعات ناشي از آن بردارند و سازمان تاكسيراني را در راه توسعه پايدار شهر ياري نمايند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه 26 آذر را که به روز حمل و نقل و رانندگان آراسته شده است يادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبير انقلاب، حضرت امام خميني(ره) و تلاش فعالان اين عرصه براي کسب عزت و پيشرفت ايران اسلامي دانست و گفت: اين روز را به اعضاي خانواده بزرگ تاكسيراني تبريک و تهنيت مي گويم و ضمن اداي احترام به همه اين عزيزان خدوم، اهتمام وتلاش تمام همکاران متعهد و رانندگان شريف و امانتدار را ارج مي نهم.  
تاریخ ثبت : 25/9/1392    ساعت ثبت : 8:49