مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه خبر داد: عرضه قطعات يدكي براي تاكسي‌داران كرمانشاهي

 

مديرعامل سازمان تاکسيراني كرمانشاه با اشاره به عرضه قطعات يدکي تاکسي با 40 درصد تخفيف براي تاکسي داران گفت: اين طرح در راستاي خدمات رفاهي به رانندگان محترم تاكسي انجام مي‌شود.
رضا قاسمي فر ، با اشاره به وضعيت ناوگان تاکسي‌راني در کشور اظهار داشت: براي نوسازي اين ناوگان وفروش لوازم وقطعات يدكي براي تاكسيرانان، اين سازمان بودجه و منابع در اختيار ندارد و هيچ‌يک از دستگاه‌ها رديف بودجه‌اي به اين موضوع اختصاص نمي‌دهند.
مدير عامل سازمان تاكسيراني بيان داشت: يکي از برنامه‌هاي سازمان تاكسيراني شهر كرمانشاه ، تأمين کالاهاي مورد نياز تاکسي‌داران به صورت مستقيم از طريق واردکنندگان يا توليدکنندگان داخل است تا بتوان با قيمت مناسب و حداقل سود در اختيار رانندگان قرار دهيم.
قاسمي فر با اشاره به ايجاد فروشگاه عرضه لوازم يدکي تاکسي‌داران دركرمانشاه گفت: در شركت آناهيتا تاكسي تحت پوشش سازمان تاكسيراني يک فروشگاه با ويژگي‌هاي خوب براي رانندگان درنظر گرفته شده است .
به گفته مديرعامل سازمان تاكسيراني کرمانشاه، سه شركت ديگر تحت پوشش اين سازمان پيش‌بيني شده است تا پاسخگوي نيازهاي رانندگان تاکسي باشد.
وي با بيان اينکه در شهر كرمانشاه 10 هزار تاکسي وجود دارد، اظهار داشت: در تلاش هستيم تا با عقد قرارداد با نمايندگي و شركتهاي عرضه مستيقم قطعات يدكي بتوانيم اين لوازم را با نازكترين قيمت در اختيار اين قشر زحمتكش قرار دهيم .
قاسمي فر ارتقاء کيفيت کالاها را يکي از اهداف عرضه خدمات عنوان کرد و گفت: کالاهايي که درشركتها عرضه مي‌شود قطعاً از قيمت مناسب و کيفيت مطلوب برخوردار خواهد بود و حداقل 40 درصد زير قيمت عمده‌فروشي در بازار ارائه خواهد شد.  
تاریخ ثبت : 17/10/1392    ساعت ثبت : 8:43