مديرعامل تاکسيراني شهر كرمانشاه خبرداد:برگزاري دوره هاي آموزشي مشتري‌مداري براي تاکسيرانان

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر كرمانشاه از برگزاري دوره‌هاي آموزشي مشتري‌مداري و اخلاق حرفه اي براي رانندگان تاکسي اين شهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاكسيراني رضا قاسمي فر تصريح کرد: اين آموزش به‌صورت دوره‌اي و يك روز درهفته است و همه رانندگان تاکسي در بدو ورود به ناوگان و ضمن دوره فعاليت، در اين كلاسهاي آموزشي شركت مي کنند.
وي يادآورشد: امسال بيش از 110 کلاس آموزشي تحت عناوين؛ آموزش جديدترين قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و مسائل ترافيکي توسط کارشناسان راهور ناجا، آموزش قوانين و مقرات سازمان تاکسيراني شامل اساسنامه، آيين نامه اجرايي، جدول تخلفات هيئت انضباطي و غيره توسط کارشناسان سازمان و کلاس آشنايي با مسائل حفاظتي، اجتماعي و حقوق شهروندي توسط کارشناسان مربوطه برگزار شد.
وي با اشاره به اينکه هم‌اکنون بيش از 10 هزار تاکسي با جابجائي روزانه يك ميليون 100 هزار مسافر در سطح شهر به شهروندان خدمت ارائه مي‌کنند تصريح کرد: اخلاق‌مداري و مشتري‌مداري، از الزامات شغل راننده تاکسي است و هم‌اکنون اين مهم به صورت کامل و مصمم در دستور كار اين سازمان قرار گرفته تا بتوانيم اعتراض‌هايي را که در برخي مواقع از نحوه‌ برخورد رانندگان تاکسي با شهروندان به گوش مي‌رسد به ميزان قابل توجهي كاهش دهيم.
به‌گفته‌ قاسمي فر ، با توجه به نزديك شدن ايام نوروز و ورود مسافران به اين شهر تاريخي رانندگان تاکسي مي‌توانند خود به‌عنوان سفيران فرهنگي در سطح شهر، با برخورد مناسب به‌ويژه با گردشگران و مسافران نوروزي، فرهنگ غني شهر كرمانشاه را به نمايش بگذارند .
مديرعامل تاکسيراني شهركرمانشاه در پايان ضمن قدرداني از زحمات رانندگان تاكسي از شهروندان خواست تا در سفرهاي درون شهري حتما از تاكسي كه داراي صلاحيت و كد شناسائي هستند استفاده کنند.وي تأکيد کرد: شماره تلفنهاي 8211948 و 8228484 واحد شكايات و بازرسي سازمان تاکسيراني و سامانه 137 شهرداري آماده دريافت شكايات، پيشنهادت و انتقادات شهروندان محترم است.  
تاریخ ثبت : 23/11/1392    ساعت ثبت : 10:19