اجراي بيمه تكميلي براي تاكسيرانان در كرمانشاه

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر كرمانشاه از آغاز اجراي طرح پوشش بيمه تكميلي براي رانندگان تاكسي اين شهر خبر داد و در اين باره گفت: به منظور رفاه حال رانندگان زحمتكش تاكسي با پيگيريهاي مستمر اين سازمان با ارگانهاي ذيربط، بيمه تكميل درمان ويژه خانواده بزرگ تاكسيرانان در کرمانشاه به مرحله اجر درآمد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاكسيراني شهرداري كرمانشاه، رضا قاسمي فر افزود: سازمان تاکسيراني در قالب خدمات رفاهي، در نهايت با بيمه ايران (شركت نوانديشان) قراردادي منعقد شد تا تمام رانندگان تاکسي که داراي دفترچه بيمه تأمين اجتماعي هستند از بيمه تکميلي نيز بهره‌مند شوند.
وي با اشاره به اينكه رانندگان تاكسي در زمان وقوع هرگونه حادثه يا ابتلا به بيماري، براي تأمين و پرداخت هزينه هاي بالاي درمان، دچار اضطراب و تشويش بودند تأکيدکرد با اجراي اين مهم از اين پس، رانندگان با پرداخت ماهيانه مبلغي مشخص، ديگر نگران هزينه هاي جانبي درمان خود نيستند و اين امر مي تواند آرامش خاطري براي آنها به وجود آورد و با دلگرمي بيشتري به شهروندان خدمات رساني كنند.
به گفته قاسمي فر، تاكسيرانان مي توانند با مراجعه به يکي از دو مركز (شركت آناهيتا تاكسي؛ واقع در بلوار شهيد بهشتي روبروي زيبا پارك به شماره تماس 8237348 و وكيل آقا؛ خيابان صابوني، طبقه فوقاني بانك قرض الحسنه مهر ايران شركت بيمه نو انديشان بيمه ايران به شماره تماس 7227026) مراحل ثبت نام را انجام و از مزاياي اين طرح بهره مند شوند.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني كرمانشاه يادآورشد: بيمه تکميلي تعهداتي مانند پرداخت هزينه‌هاي درماني و بيمارستاني، جراحي، زايمان، سزارين، هزينه آمبولانس، چشم‌پزشکي و... را شامل مي‌شود که در اين راستا رانندگان تاکسي با پرداخت مبلغ ماهيانه 87 هزار ريال براي هر نفر در نظر گرفته شده که پرداخت آن به ازاي تمام افراد خانواده الزامي است تا بتوانند از خدمات درماني لازم بهره‌مند ‌شوند.
وي با اشاره به اقساطي بودن هزينه پرداختي بيمه تکميلي به ازاي افراد خانواده عنوان کرد: رانندگان تاکسي مي‌توانند با توجه به تعداد نفرات تحت تکفل خود از اقساط پرداختي بهره‌مند شوند. به گفته قاسمي فر، متقاضيان داراي دفترچه بيمه تأمين اجتماعي تا 15 اسفند ‌ماه فرصت دارند به منظور ثبت‌نام بيمه تکميلي به آدرسهاي ذكر شده مراجعه کرده و مدارک مورد نياز شامل کپي شناسنامه، کارت ملي و دفترچه‌هاي بيمه خود و افراد تحت تکفلشان را تحويل داده و پس از تکميل فرم مربوطه ثبت‌نام قطعي مي‌شود.  
تاریخ ثبت : 5/12/1392    ساعت ثبت : 18:1