استقبال گردشگران نوروزي از تورکرمانشاه گردي سازمان تاکسيراني

 

تورهاي يکروزه کرمانشاه گردي سازمان تاکسيراني کرمانشاه بسيار مورد استقبال گردشگران و مسافران نوروزي اين شهر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه، تاكسي هاي ‌ كرمانشاه گردي که بصورت رايگان اقدام به انتقال و جابجايي گردشگران به نقاط ديدني، تفريحي و تاريخي شهر کرمانشاه مي نمايند، در مقابل ستاد تسهيلات نوروزي مستقر در طاق بستان كرمانشاه استقرار يافته اند و تا پايان تعطيلات، اقدام به انتقال رايگان گردشگران و مسافران نوروزي به ديگر اماکن ديدني كرمانشاه مي نمايند.
بر اساس اين گزارش، استقبال گردشگران نوروزي از اين اقدام سازمان تاکسيراني کرمانشاه موجب شد تا اين سازمان براي پاسخگويي به استقبال و رضايتمندي مسافران نوروزي، نسبت به افزايش تعداد خودوروهاي ون فعال در طرح تور رايگان کرمانشاه گردي، اقدام نمايد.
به گزارش اين روابط عمومي، راهنمايان گردشگري نيز در اين تاكسي ها حضور داشته و گردشگران را همراهي و اماکن تاريخي و تفريحي، و جاذبه‌هاي ديدني كرمانشاه را به مسافران معرفي مي‌کنند.
گفتني است علي فعله گري مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان کرمانشاه نيز در گفتگويي از فعاليت تورهاي رايگان يک‌روزه "کرمانشاه‌گردي" براي ارائه خدمت به مسافران نوروزي به عنوان اقدام ارزنده سازمان تاکسي‌راني کرمانشاه در ايام تعطيلات نوروز ياد کرد  
تاریخ ثبت : 7/1/1393    ساعت ثبت : 9:13