سازمان تاکسيراني کرمانشاه مسابقه عکاسي برگزار مي کندعکس بگيريد، جايزه ببريد

 

سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه، براي نخستين بار اقدام به برگزاري مسابقه عکاسي با موضوع حمل و نقل عمومي درون شهري با محوريت تاکسي مي کند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با بيان اينکه معتقديم خدماتي که براي مردم ارائه مي شود تنها با مشارکت فکري و همراهي آنها مي تواند به مطلوبيت مناسب برسد، اعلام کرد: به منظور رفع مشکلات و خدمات رساني هرچه بهتر، از شهروندان دلسوز و هنرمندان عکاس مي خواهيم تا با عکاسي از نقاط ضعف و قوت عملکرد سيستم حمل و نقل درون شهري کرمانشاه(تاکسي) و ارسال آن براي سازمان تاکسيراني، اين سازمان را در فرهنگسازي و رفع نواقص و کاستي هاي موجود، ياري دهند.
رضا قاسمي فر با تأکيد بر اينکه سوژه هاي انتخابي مي توانند هم در مورد نقاط قوت باشند و هم نقاط ضعف افزود: هرماه از بين عکس هاي ارسالي، بهترين آثار انتخاب و به آنان جوايزي تعلق خواهد گرفت ضمن اينکه عکس هاي برگزيده در نشريات محلي منتشر خواهند شد.
وي با يادآوري اينکه اين مسابقه مستمر و ماهيانه خواهد بود و اعلام برگزيدگان در پايان هرماه انجام مي شود، از علاقمندان خواست تا عکس هاي خود را به روابط عمومي سازمان به آدرس: چهارراه بسيج، سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه، ارسال کنند.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، عکس هاي دوربين بايد با فرمت jpeg با مود رنگي RGB و dpi 300 اندازه ضلع بزرگ حداکثر 30 سانتيمتر و ضلع کوچک 20سانتي‌متر باشد و عکسهاي تلفن همراه بايد با بالاترين خروجي دوربين موبايل ارسال شود.
بر اساس اين گزارش؛ شناسنامه هر عکس شامل: زمان، مکان و ترجيحا عنوان مشخص باشد و اطلاعات فردي شرکت کننده شامل: نام و نام خانوادگي، تاريخ تولد، نام پدر، کد ملي، نشاني محل سکونت با قيد کدپستي، شماره تلفن ثابت وهمراه، آدرس ايميل و نيز ذکر تعداد عکس ارسال شده و در محيط Word ارسال گردد.  
تاریخ ثبت : 1/4/1393    ساعت ثبت : 10:50