شرايط دريافت مجوز سرويس مدارس در كرمانشاه اعلام شد

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر كرمانشاه، از آمادگي کامل اين سازمان براي استقبال از سال تحصيلي 94-93 خبرداد و شرايط دريافت مجوز سرويس مدارس در اين شهر را براي سال تحصيلي جديد اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر كرمانشاه، درآستانه سال جديد تحصيلي جلسه هماهنگي با حضور مديران آژانس‌هاي تاکسي بي‌سيم و شرکت‌هاي حمل و نقل درون‌شهري براي ارائه خدمات شايسته به دانش آموزان برگزارشد که در اين جلسه‌ مهندس رضا قاسمي فر، با تأکيد بر برون‌سپاري عمليات ثبت‌نام سرويس مدرسه از آغاز طرح واگذاري ثبت‌نام متقاضيان سرويس مدرسه به مؤسسات حمل و نقل درون شهري و شرکت‌هاي پيمانکاري خودروهاي حمل و نقل دانش‌آموزان در سال تحصيلي 94ـ93 خبر داد.وي گفت: در سال تحصيلي پيش رو، با مشارکت و همکاري بخش خصوصي و سازمان تاکسيراني، خدمات مطلوب‌تري ارائه مي شود و نظارت بيشتري بر سرويس‌دهي و جابجايي دانش‌آموزان به عنوان يکي از اهداف اصلي سازمان تاکسيراني صورت مي گيرد.
قاسمي فر داشتن پروانه فعاليت، گواهينامه معتبر، معاينه فني، متأهل بودن، نداشتن سوء پيشينه، دارا بودن حداقل 23 سال تمام و نداشتن سوء شهرت را از شرايط اصلي دريافت مجوز سرويس مدرسه عنوان کرد.
وي تصريح کرد: سرويس‌هاي مدارس موظف هستند که فقط با نصب برچسب سازمان تاکسيراني اقدام به ارائه خدمات به دانش‌آموزان کنند و بديهي است از ادامه کار آن دسته از خودروهاي فاقد برچسب در طول سال تحصيلي توسط بازرسي سازمان تاکسيراني و پليس راهور جلوگيري به عمل خواهد آمد.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني كرمانشاه با اشاره به اينکه اين سازمان مشخصات قرارداد يکنواخت براي سرويس مدرسه را تهيه و در اختيار تمام سرويس‌هاي مدارس مجاز قرار خواهد داد ، به اولياي دانش‌آموزان توصيه کرد براي سرويس مدرسه فرزندان خود مطلقاً از خودروهاي فاقد مجوز و برچسب تاکسيراني استفاده نکنند.
وي خاطرنشان کرد: اين سازمان فقط پاسخگوي خودروهاي برچسب‌دار و مجوزدار از سازمان اعم از انواع تاکسي، آژانس است و در مقابل حوادث احتمالي توسط خودروهاي غيرمجاز پاسخگو نخواهد بود.وي در پايان خواستار همکاري و همياري ساير نهادهاي مرتبط از قبيل آموزش و پرورش، پليس راهور و اداره نظارت بر اماکن عمومي شد.  
تاریخ ثبت : 12/5/1393    ساعت ثبت : 8:50