مسابقات تنيس روي ميز بانوان جام رمضان؛مقام اول از آن تيم بانوان تاکسيراني کرمانشاه شد

 

مسابقات تنيس روي ميز بانوان جام رمضان در استان کرمانشاه که با حضور 11 تيم به صورت دوره اي و حذفي برگزار شد، با موفقيت تيم تاکسيراني شهر کرمانشاه پايان يافت.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، اين مسابقات در دور مقدماتي بصورت چهار جدول دوره اي برگزار گرديد که پس از انجام 10 بازي تيمي تيم هاي پاوه، باتر فلاي، بيمارستان امام خميني، سازمان تاکسيراني، مبل يافت آباد، سازمان تأمين اجتماعي، شهرستان صحنه و ناشنوايان الف به دور جدول آسيايي راه يافتند.
بر اساس اين گزارش، در دور حذفي پس از انجام 7 بازي تيم سازمان تاکسيراني مقام اول، تيم ناشنوايان الف مقام دوم و تيم هاي پاوه و مبل يافت آباد به مقام سوم مشترک دست يافتند.
اولين دوره مسابقات ليگ شطرنج كارگران استان:تاکسيراني کرمانشاه دوم شد
تيم شطرنج سازمان تاکسيراني کرمانشاه در اولين دوره مسابقات ليگ شطرنج كارگران استان (گراميداشت ماه مبارك رمضان) دوم شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، اين مسابقات از 17 تيرماه آغاز و پس از 5 هفته پيكار با انجام 60 مسابقه با قهرماني تيم شركت پتروشيمي پليمر پايان يافت و تيمهاي سازمان تاکسيراني کرمانشاه و شرکت توزيع نيروي برق استان به ترتيب مقامهاي دوم و سوم را از آن خود کردند.
بر اساس اين گزارش، اين دوره از مسابقات با شركت 6 تيم از واحدهاي كارگري به صورت دوره اي در محل سالن شهداي گمنام مجموعه ورزشي كارگران زاگرس واقع در شهرك معلم برگزار شد.
براي تيم سازمان تاكسيراني کرمانشاه، سعيد پوينده، مصطفي جعفري وفا، مراد ويسي و حميد شاهگداري در رقابتهاي مذکور شرکت داشتند
0 براي تيم تاکسيراني در اين رقابتها خانم ها؛ فاطمه نيك پيام، فائزه نيك پيام، نگين ابراهيمي، سمانه صيدي، بهاره صيدي شرکت داشتند.
تنيس روي ميز جام رمضان؛تيم مردان سازمان تاکسيراني به مقام دوم رسيد
مسابقات تنيس روي ميز جام رمضان مردان استان کرمانشاه با حضور 6 تيم از شهرستان هاي مختلف استان در دو قسمت تيمي و انفرادي به صورت دوره اي برگزار شد که در پايان تيم سازمان تاکسيراني به مقام دوم رسيد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، در رقابت هاي تيمي در مرحله مقدماتي از چهار جدول چهارتايي دو تيم برتر هر گروه به دور بعدي صعود نموده و رقابت ها در جدول حذفي- آسيايي ادامه يافته و در نهايت پس از انجام 54 بازي تيم‌هاي دالاهو و سازمان تاکسيراني کرمانشاه به ترتيب اول و دوم و تيم‌هاي سهند کرمانشاه و ساختماني آدرينا به‌طور مشترک در جايگاه سوم قرار گرفتند.
براساس اين گزارش بازيکنان تيم سازمان تاکسيراني کرمانشاه در اين رقابتها؛ کيومرث کرمي، شاهين ياوري، محمدايواني، منصورسعدوند و محسن اميري بودند.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني همچنين در رقابت هاي انفرادي که به صورت جدول تک حذفي با حضور 78 بازيکن برگزار شد، پس از انجام 64رقابت، نفرات برتر به شرح زير مشخص شدند: سعيد نصيري از دالاهو و شهنام اردلان از شرکت ساختماني آدرينا اول و دوم و محمد ايواني از سازمان تاکسيراني کرمانشاه به اتفاق اميرحسين کنعاني از پيشتاز باختر مشترکا سوم شدند.  
تاریخ ثبت : 13/5/1393    ساعت ثبت : 8:25