شهروندان براي حفظ امنيت خودمسافربرهاي شخصي بي هويت را تحريم كنند

 

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري كرمانشاه گفت: شهروندان براي حفظ امنيت خود و ساماندهي حمل و نقل سبک درون شهري و کاهش بار ترافيکي، مسافربرهاي شخصي بي هويت را تحريم كرده و تنها از تاكسي استفاده كنند.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت ونظارت بر تاكسيراني شهرداري كرمانشاه، رضا قاسمي فر اظهار داشت: مردم براي حفاظت از جان و مال خود سعي كنند از خودروهاي عمومي( پلاك ت) كه داراي علائم ويژه هستند استفاده كنند.
وي با اشاره به اينکه وجود مسافربرهاي شخصي در سطح شهر باعث کاهش انگيزه کار تاکسي‌داران مي‌شود و به‌مراتب نارضايتي برخي از شهروندان را نيز در پي داشته گفت: با افزايش ميل و رغبت بيشتر در تاکسي‌دار مي‌توان امنيت مسافر و محيط شهري را بيش از پيش تضمين کرد.
قاسمي فر اضافه کرد: تاکسي‌دار بايد در انجام کار و وظيفه خود احساس امينت کند و تنها از اين طريق مي‌تواند به شهروند خدمات مطلوب و مناسب ارائه دهد.
وي با اشاره به اينکه اخيرا با همکاري پليس راهور طرح برخورد با مسافربرهاي شخصي را در شهر کرمانشاه به اجرا درآورده ايم، تأکيد کرد: در اين طرح با رانندگاني که به صورت غيرمجاز مسافر حمل مي‌کنند برخورد شده و در صورت لزوم خودروي آنها توقيف مي‌شود.
قاسمي فر تأکيدکرد: شهروندان نيز بايد در اجراي اين طرح هر چه بيشتر با سازمان تاکسيراني و همچنين تاکسي‌داران کرمانشاهي تعامل و همکاري کنند، چراکه اجراي موفق اين طرح جز با همکاري شهروندان محقق نمي‌شود.
مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري كرمانشاه افزود: مردم و مسئولان كمك كنند تا اگر امكان حذف كامل خودروهاي شخصي مسافر بر غير مجاز وجود ندارد حداقل در سفرهاي درون شهري از خودروهاي حمل ونقل عمومي درون شهري استفاده كرده و اين معضل خودروهاي شخصي تنها در صورت همكاري مستمر همشهريان با اين سازمان امكان پذير مي باشد .
وي تصريح کرد: همه تلاش‌هاي صورت گرفته در راستاي ايجاد نظم و امنيت بيشتر در سيستم ناوگان تاکسيراني و ارائه خدمات مناسب به شهروندان است.  
تاریخ ثبت : 15/5/1393    ساعت ثبت : 10:14