راديو تاكسي را هرروز از راديو کرمانشاه بشنويد

 

"راديو تاكسي" با هدف فرهنگ‌سازي روابط تاكسيرانان و شهروندان، هر روزساعت 10 صبح به مدت 5 دقيقه (بجز جمعه‌ها) از راديو کرمانشاه روي آنتن مي‌رود.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه در اين باره گفت: برنامه "راديو تاكسي" به منظور استفاده بهينه از وسايل حمل و نقل عمومي، آشنايي مردم با حقوق خود، آشنايي تاكسي‌داران با حقوق و وظايفشان و بيان حرفها و درددلها، معرفي تاکسيرانان نمونه و ... روي آنتن مي‌رود.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه، رضا قاسمي فر با بيان اينکه راديو تاکسي به صورت روزانه و به مدت 5 دقيقه برنامه دارد افزود: اين برنامه بيشتر داراي جنبه آموزشي و در راستاي ايجاد ارتباط موثر تاكسيرانان و آشنايي مردم با حقوق و تكريم انان ،و شناسائي هر چند ناچيز زحمات اين قشر موثر و تاثير گذار در حمل ونقل عمومي به همشهريان است .
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه افزود: در اين برنامه علاوه بر اينكه رانندگان نمونه و برتر كه از سوي همشهريان از طريق سامانه پيام كوتاه 30000832 هر روز اطلاع داده خواهد شد، پايان هرهفته از سوي سازمان تاكسيراني راننده برتر هفته به راديو تاكسي اعلام خواهد شد و اين راننده از طرف سازمان مورد تقدير قرار خواهد گرفت به طور مثال تاكسيرانان امانتدار كه اشياءرا در اتومبيل خود يافته و آن را تحويل سازمان داده‌اند يا رانندگاني که شاعر، هنرمند و و غيره هستند شناسايي و معرفي مي‌شوند.
وي در پايان ضمن تقدير و تشكر از توجه تاكسيرانان به رعايت ضوابط و قانونمندي و امانتداري آنان، افزود: شاخصه هاي سازمان تاكسيراني براي معرفي راننده برتر شامل امانتداري، رعايت حسن برخورد با مسافران و مشتري مداري ،رعايت قوانين و مقررات راهنمائي ورانندگي و سازمان تاكسيراني، رضايتمندي شهروندان و سازمان و رعايت آداب و شئونات اسلامي مي باشد  
تاریخ ثبت : 20/5/1393    ساعت ثبت : 8:23