نظارت 15 اکيپ بازرسي تاکسيراني بر فعاليت سرويس‌هاي مدارس کرمانشاه

 

مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه :نظارت بر سرويس مدارس با جديت دنبال مي شود
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه با اشاره به اينکه بيش از 15 اکيپ گشت و بازرسي کار نظارت بر سرويس مدارس را در کرمانشاه به عهده دارند، گفت: اکيپ‌هاي بازرسي فعال در سطح شهر بر نحوه سرويس‌دهي شرکت‌هاي حمل و نقلي سرويس مدارس نظارت کامل دارند و رسيدگي به شکايات مردم را از سرويس‌دهي تاکسي‌هاي فعال در سطح شهر انجام مي‌دهند.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، مهندس رضا قاسمي فر با بيان اينکه از ابتداي مهر ماه نظارت بر شرکت‌هاي حمل و نقلي سرويس مدارس از سوي سازمان تاکسيراني آغاز و اين نظارت را به شدت و جديت دنبال مي‌کنيم، اظهار کرد: آژانس ها و شرکت هاي حمل و نقل عمومي مسافر درون شهري با نظارت عالية سازمان آماده ارائه خدمات در امر سروس مدارس مي باشند.
وي با تأکيد بر اينکه سازمان تاکسيراني تنها متولي امر سرويس مدارس است، گفت: شرکت هاي فعال در اين زمينه با هماهنگي و تأييد آموزش و پرورش انتخاب و معرفي شده اند و با هرگونه تخلفي از سوي اين شرکت‌ها مقابله مي‌کنيم.
قاسمي فرافزود: خودروهايي که به جابه‌جايي دانش‌آموزان مي‌پردازند بايد داراي مجوز و برچسب سرويس مدارس باشند در غيراين صورت سازمان تاکسيراني، آموزش و پرورش و پليس راهور اجازه فعاليت به اين خودروها را نمي‌دهد.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه از خانواده دانش آموزان خواست تا براي حفظ امنيت و آرامش فرزندان خود تنها از خودروهاي داراي برچسب و مجوز از طرف اين سازمان جهت سرويس مدارس فرزندان خود استفاده کنند.
گفتني است امسال همزمان با بازگشايي مدارس براي آشنايي رانندگان با مسيرها، و هماهنگي هرچه بيشتر واحد نظارت سازمان تاکسيراني و پليس راهور، مانوري نيز در سطح شهر کرمانشاه برگزار شد.  
تاریخ ثبت : 7/7/1393    ساعت ثبت : 17:33