تقدير و تشکر از رانندگان نمونه راديو تاکسي

 

به مناسبت روز حمل و نقل ازچهار نفر راننده نمونه راديو تاکسي در محل سازمان تاکسيراني شهرداري كرمانشاه تقدير و تشکر به عمل آمد
به گزارش روابط عمومي ،رضا قاسمي فر مدير عامل سازمان تاکسيراني شهرداري كرمانشاه ضمن تبريک و تقدير از کليه خدمت‌رسانان در اين عرصه حمل ونقل عمومي درون شهري بيان داشت: مراسمي در روز 8 مهرماه به مناسبت تقدير از تاكسيرانان نمونه اي كه به صورت هفتگي از سوي برنامه راديو تاكسي اعلام و معرفي مي شوند برگزار شد و از چهار تن تاكسيران تقدير شد .
قاسمي فر در ادامه افزود: در اين مراسم از رانندگان نمونه در عرصه حمل و نقل به پاس زحمات بي‌دريغ و ارائه خدمات شبانه‌روزي به شهروندان با اعطاء لوح تقدير و جوايزي تشکر و قدر‌داني شد.
وي معيار انتخاب رانندگان نمونه را امانت‌داري ، حس وظيفه‌شناسي آن‌ها در برخورد با شهروندان ، رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، عدم دريافت جريمه از پليس راهور، اخلاق و احترام به مسافران برشمرد و تصريح کرد: رانندگان نمونه سمبل و نمونه درخشان در کارنامه خدمت‌رساني به شهروندان در عرصه حمل و نقل مي‌باشند.
مدير عامل سازمان تاکسيراني شهرداري كرمانشاه در پايان خاطر نشان ساخت: اميد است با ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر بتوان موجبات رضايت حداکثري شهروندان در امر مهم حمل و نقل عمومي را جلب نموده و شهروندان عزيز كرمانشاهي با رضايت بيشتر، از تاکسي در امر جابه‌جايي درون شهري استفاده نمايند.
وي در پايان با ذکر ملاک‌هاي مذکور در انتخاب رانندگان نمونه تاکسي تصريح کرد: امسال رانندگان پرتلاش و نمونه بسياري داشتيم ولي به دليل محدوديت انتخاب، آقايان غلامعلي دارابي ، شهريار شريفي ، علي برومند نيا، و رستم دهقاني معرفي شدند و با اهداي هديه و لوح سپاس مورد تقدير قرار گرفتند  
تاریخ ثبت : 8/7/1393    ساعت ثبت : 11:12