مديرعامل سازمان تاکسيراني خبر داد:معرفي تاکسيرانان نمونه کرمانشاه از راديو تاکسي

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه از معرفي تاکسيرانان نمونه اي که از سوي شهروندان به عنوان تاکسيران برتر انتخاب مي شوند از طريق راديو تاکسي خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، رضا قاسمي فر در اين باره با بيان اينکه هدف از توليد و اجراي برنامه راديو تاکسي، فرهنگ‌سازي روابط تاكسيرانان و شهروندان است، گفت: نزديک به دو ماه است که باهماهنگيها و همکاريهاي به عمل آمده با صداي مرکز کرمانشاه، برنامه "راديو تاكسي" به منظور استفاده بهينه از وسايل حمل و نقل عمومي، آشنايي مردم با حقوق خود، آشنايي تاكسي‌داران با حقوق و وظايفشان و بيان حرفها و درددلها، معرفي تاکسيرانان نمونه و ... همه روزه غير از روزهاي جمعه رأس ساعت 10 صبح از صداي مرکز کرمانشاه روي آنتن مي‌رود.
وي با تأکيد بر اينکه رانندگان تاکسي با ارتباط مؤثر و نزديک با مردم مي توانند در آموزش حقوق شهروندي نقش کليدي و تاثيرگذاري را ايفا کنند، افزود: راديو تاکسي نيز با توجه به فراگيري استفاده از آن درون تاکسيها، در اين راستا و با هدف تغيير الگوي رفتاري و سبک زندگي کار خود را آغاز کرده است تا شهروندان و تاکسيرانان بتوانند ارتباط و تعامل بهتري برقرار کنند و رانندگان به راحتي مي‌توانند به همراه مسافرين خود اين برنامه را گوش کنند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه گفت: در اين برنامه راننده نمونه هفته، فرزندان نمونه رانندگان و به طور مثال رانندگاني که اشياء گران‌قيمت را در اتومبيل خود يافته و آن را تحويل سازمان داده‌اند يا رانندگاني که شاعر، هنرمند و يا در حال ادامه تحصيل هستند و يا با نظر و رأي شهروندان به عنوان راننده برترشناسايي شده و در اين برنامه معرفي مي‌شوند و در پاين هر ماه هم از بين تاکسيرانان نمونه هفته، تاکسيران نمونه ماه هم معرفي و مورد تجليل قرار مي گيرد.
قاسمي فر معيار انتخاب رانندگان نمونه را امانت‌داري ، حس وظيفه‌شناسي آن‌ها در برخورد با شهروندان ، رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، عدم دريافت جريمه از پليس راهور، اخلاق و احترام به مسافران برشمرد و تصريح کرد: رانندگان نمونه سمبل و نمونه درخشان در کارنامه خدمت‌رساني به شهروندان در عرصه حمل و نقل هستند.
مدير عامل سازمان تاکسيراني شهرداري كرمانشاه در پايان خاطر نشان ساخت: اميد است با ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر بتوان موجبات رضايت حداکثري شهروندان در امر مهم حمل و نقل عمومي را جلب نموده و شهروندان عزيز كرمانشاهي با رضايت بيشتر، از تاکسي در امر جابه‌جايي درون شهري استفاده نمايند.
راديو تاکسي را هر روز ساعت 10 صبح از راديو کرمانشاه، موج اف ام رديف 94 مگاهرتز بشنويد، راديو تاکسي جمعه ها برنامه ندارد.  
تاریخ ثبت : 7/8/1393    ساعت ثبت : 7:53