مديرعامل جديد سازمان تاکسيراني کرمانشاه معرفي شد

 

طي حکمي ، سجاد سليماني به عنوان مديرعامل جديد سازمان تاکسيراني اين شهر منصوب شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، در مراسم توديع مديرعامل قديم و معارفه مديرعامل جديد سازمان تاکسيراني کرمانشاه، که با حضور جواديان مدير كل دفتر امور شهري و شوراههاي استانداري و افشين لرزنگنه معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري و رئيس هيئت مديره سازمان تاکسيراني برگزار شد، از زحمات رضا قاسمي فر تقدير و سجاد سليماني به عنوان مديرعامل جديد اين سازمان معرفي شد.
در اين مراسم ابتدا رضا قاسمي فر به ارائه گزارش مختصري از اقدامات انجام شده طي دوران تصدي و مسئوليت وي در رأس سازمان تاکسيراني کرمانشاه پرداخت.
سپس سجاد سليماني نيزطي سخناني به برنامه ها و اهداف آينده اين سازمان اشاره کرد و گفت: بايد جهت ارتقاي کيفيت خدمات دهي در اين عرصه، تلاش وافر و همت مضاعف نماييم و در جهت ارتقاي عملکرد سازمان تاکسيراني از هيچ کوششي فروگذار ننماييم.
وي آموزش، امانت داري، جلب اطمينان مردم، حسن خلق، نظم و انضباط، تعهد سازماني، علاقمندي و وفاداري سازماني را از جمله ويژگيهاي بارزي دانست که به بيان وي مجموعه سازمان و ناوگان تاکسيراني به علت ارتباط نزديک و رودررو با شهروندان بايد به آن متصف و پايبند باشند.
مديرعامل جديد سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه با اشاره به قرارداشتن کرمانشاه بر سر راه عتبات عاليات، و همچنين قطب گردشگري بودن کرمانشاه، نحوه و کيفيت خدمات رساني در اين عرصه را بسيار حائز اهميت تر و داراي حساسيت بيشتري دانست.
وي هويت بخشي و احترام به تاکسيرانان، تعامل با ادارات مرتبط در حمل و نقل عمومي درون شهري، نوسازي و استاندارد کردن تاکسي ها و نظارت و کنترل مستمر بر تاکسيها و عملکرد آنان را از وظايف خود و کارکنان سازمان تاکسيراني کرمانشاه برشمرد و تأکيد کرد: آموزش و فرهنگسازي بايد سرلوحه کار همه ما قرار گيرد.وي همچنين بر ساماندهي مسافربرهاي شخصي تأکيد کرد و گفت: در اين رابطه نيز سعي خواهيم کرد از تجارب مثبت ساير شهرها استفاده ببريم.
گفتني است سليماني داراي فوق ليسانس برنامه ريزي شهري است و 15 سال سابقه خدمت در واحدهاي مختلف شهرداري کرمانشاه از جمله مدير عامل سازمانهاي ميوه و تره بار و سازمان خدمات موتوري شهرداري را در كارنامه خود دارد. 
تاریخ ثبت : 8/9/1393    ساعت ثبت : 7:46