آماده باش ناوگان تاکسيراني کرمانشاه براي جابجايي زوار بازگشته از عتبات عاليات

 

مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه گفت: با پايان يافتن مراسم اربعين حسيني و بازگشت زوار ايراني عتبات عاليات از شهرهاي مذهبي کشور عراق ناوگان تاکسيراني کرمانشاه، تا بازگشت آخرين زائران، در آماده باش کامل به سر مي برد.
به گزارش روابط عمومي تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني با بيان اينکه شهر کرمانشاه که در مسير زوار عتبات قرار گرفته از ديرباز ميزبان شايسته اي براي زائران حرم مطهر و شريف اهل بيت بوده و از تمام توان خود براي بهترين ميزباني استفاده کرده است، افزود: باتوجه به موج بازگشت و تعداد زياد زائران، به منظور خذمات رساني هرچه بهتر و تسهيل در جابجايي و حمل و نقل آنان، ناوگان تاکسيراني کرمانشاه تا پايان بازگشت زوار درحالت آماده باش کامل به سر ميبرد.
وي افزود: تاکسيرانان کرمانشاهي ميزباني و خدمت به زوار حرمين شريفين را افتخار و سعادتي مي دانند که نصيبشان شده و بهترين خدمات را به آنان ارائه خواهند داد.
سليماني گفت: حضور ميليوني عزاداران در کربلا طي روزهاي اخير بويژه روز شنبه همزمان با برگزاري اربعين حسيني همه نگاه ها را به خود جلب کرده و رسانه هاي جهان به توصيف و تصوير اين اجتماع عظيم و شگفت انگيز ديني و آييني پرداختند و اين مردم معتقد و با ايمان شايسته بهترين خدمات هستند.
مدير عامل سازمان تاكسيراني در پايان خاطر نشان كرد الحمدالله با نظارت تام و تمام همكاران در سازمان تاكسيراني تخلفات تاكسيرانان به حداقل ممكن رسيد و در موارد قليلي ناچار شديم كه پرونده رانندگان متخلف را به سازمان تعزيرات حكومتي معرفي كنيم تا زحمات و خدمات اين قشر خدمتگذار توسط اين تعداد معدود خدشه دار نگردد  
تاریخ ثبت : 25/9/1393    ساعت ثبت : 7:57