طي مراسمي به مناسبت روز حمل و نقل؛مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه بر دستان تاکسيرانان نمونه بوسه زد

 

طي مراسمي به مناسبت روز حمل و نقل(26 آذر)، تاکسيراناني که به عنوان راننده برگزيده از سوي شهروندان معرفي شده بودند، توسط مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه مورد تجليل قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه، مديرعامل اين سازمان با تبريک روز حمل و نقل به تمامي تلاشگران عرصه حمل و نقل، هدف از تجليل از اين رانندگان را تقويت اخلاق حرفه‌اي تاکسيرانان و احترام به زحمات اين قشر دانست و اظهار کرد: سازمان تاکسيراني مهمترين وظيفه خود را ارتقاي فرهنگ رفتاري تاکسيرانان و تقويت اخلاق حرفه‌اي اين قشر اثرگذار دانسته و سعي دارد بستر آن را فراهم کند.
سجاد سليماني با اشاره به مشکلات تاکسيرانان، تصريح کرد: عليرغم مشکلات بسيار اين قشر، همانطور که همه مي‌دانند تعداد رانندگان فعال و برگزيده در اين شهر کم نيستند که اميدواريم با تقدير از آنان بتوانيم ارزش‌ها و نکات مثبت اين مجموعه را نهادينه کنيم.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه ادامه داد: اگر کليه تاکسيران ها تصميم بگيرند قانون را رعايت کنند، جلب رضايت مشتريان هدفشان باشد و احساس مسئوليت پذيري داشته باشند، امانتداري و رزق حلال را در سرلوحه کار خود قرار دهند، در مواجهه با عموم شهروندان خواهيم ديد که اين قشر چه تاثير شگرفي در ارتقا سطح فرهنگ مي تواند داشته باشند.
وي محورهاي انتخاب تاکسيرانان برگزيده را که مورد تجليل قرار گرفتند، چنين اعلام کرد: تاکسيران منتخب شهروندان از لحاظ رفتار اجتماعي، رعايت نرخ‌هاي مصوب و ساير موارد، تاکسيراناني که بيشترين تشويق را از سوي شهروندان و بازرسان افتخاري کسب کنند، تاکسيراناني که اشياء جامانده در تاکسي را با هماهنگي سازمان به صاحبان آن در اسرع وقت و داوطلبانه برگردانند، تاکسيراناني که هيچگونه شکايتي از آنها صورت نپذيرفته باشد، تاکسيراناني که تمام دستورالعمل‌هاي سازمان را به نحو احسن اجرا کرده باشند.
سليماني با بيان اينکه اين تاکسيرانان علاوه بر قانونمندي، خدمات ارزنده اي نيز در اين مدت ارايه داده بودند افزود: تعدادي از اين افراد به جهت امانتداري مانند رساندن پول کيف يا طلاي به جا مانده در داخل خودرو، تعدادي به دليل اقداماتي مانند اطفاي حريق با استفاده از کپسول آتش نشاني داخل خودروي خود و گروهي نيز به دليل مسئوليت پذيري توسط شهروندان شناسايي و معرفي شدند.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه با بيان اينکه بيش از 9 هزار تاکسي کرمانشاه روزانه يک ميليون مسافر را در سطح شهر جابجا مي کنند، گفت: يکي از مشکلات پيش روي تاکسيرانان، فعاليت مسافربرهاي شخصي است که هم مشکلات معيشتي براي آنان ايجاد کرده اند و هم باعث نابساماني در حمل و نقل درون شهري مي شوند که تمام تلاشمان را براي ساماندهي و رفع اين مشکل به کار خواهيم بست.
وي افزود: سهم جابجايي تاکسيها نشان مي دهد که اين وسيله نقليه تا چه اندازه مي تواند در ارتقا فرهنگ ترافيکي و فرهنگ اجتماعي شهروندان نقش داشته باشد.وي با اشاره به اجرا و پخش برنامه راديويي «راديوتاکسي» که شهروندان در تماس با آن رانندگان منتخب خود را بعنوان تاکسيران برگزيده معرفي ميکنند، ارتقا رفتار تاکسيرانان، شان و منزلت آنان و نيز ارتقا سطح فرهنگ مسافران را از جمله اهداف اين برنامه راديويي دانست.
گفتني است اسامي تاکسيراناني که از سوي شهروندان معرفي و توسط سازمان تاکسيراني مورد تجليل قرار گرفتند از اين قرار است:آقايان: سعيد پوينده (کد 3335)
احمد پهلواني راد (کد 3388)
علي وفاسرشت (کد 2960)
فرامرز سلطاني (کد2051)
کيومرث هژبري (کد 6517)
ارسلان مرزباني (کد 1004)
محمد زارع (کد 8771)سعيد اوحدي راد (کد 865)  
تاریخ ثبت : 26/9/1393    ساعت ثبت : 19:15