تاکسيرانان منتخب شهروندان کرمانشاه تجليل شدندطي مراسمي تاکسيرانان منتخب و برگزيده از سوي شهروندان کرمانشاه تجليل شدند.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرکرمانشاه، مدير عامل اين سازمان در مراسم تجليل از رانندگان منتخب مردم با تاکيد بر لزوم ارتقا فرهنگ حمل و نقل عمومي از شهروندان و کليه عوامل ذيربط در بهبود امورات وضعيت حمل و نقل عمومي شهر قدرداني کرد و گفت: بيش از 50 درصد از جابه جايي مسافر در سطح شهر کرمانشاه را تاکسي ها برعهده دارند که اين خود نشانه اعتماد مردم به تاکسيرانان و استقبال آنها از استفاده از اين وسيله حمل و نقل عمومي درون شهري است.
سجاد سليماني با اشاره به جايگاه تاكسيرانان زحمتكش در جامعه افزود: يكي از اصلي‌ترين اولويتهاي سازمان تاکسيراني ارتقاء جايگاه اين قشر زحمتکش و فرهنگ سازي در اين باره است، که تجليل از تاكسيرانان نمونه كه بالاترين رضايتمندي را كسب كرده‌اند در اين راستا صورت مي گيرد.
وي با يادآوري تاکسيرانان برگزيده اي که از سوي شهروندان برگزيده شده اند وظيفه خطيري به عهده دارند و بايد بيش از پيش در حفظ شأن و جايگاه خود نزد مردم و تکريم آنان بکوشند، افزود: افتخار برگزيده شدن از سوي شهروندان افتخاري است که نصيب هر تاکسيراني که بشود بايد به خود ببالد و تلاش کند هميشه اين جايگاه را در نزد آنان حفظ کند.
سليماني با بيان اينكه اسلام تاكيد ويژه ايي برحفظ امانت و سپرده هاي ديگران در رعايت و بازگرداندن آن به صاحب اصلي اش دارد اظهار داشت : وقتي يك نظام اجتماعي و جامعه ايي سالم و كامل خواهد بود كه ارزش امانت داري و گسترش عدالت در آن جامعه رعايت شود .
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه تأکيد کرد: تاکسيرانان با کمترين توقع در سطح شهر به ارائه خدمت مي پردازند و بيشترين ارتباط را با شهروندان دارند لذا بهترين عوامل در فرهنگسازي و ارتقاء فرهنگ شهروندي محسوب مي شوند. گفتني است در مراسم تجليل از رانندگان نمونه و برگزيده که به صورت هفتگي در روزهاي چهارشنبه از سوي شهروندان در تماس با برنامه راديويي راديو تاکسي کرمانشاه معرفي مي شوند از 6 تاکسيران نمونه تجليل شد که اسامي اين تاکسيرانان برگزيده بدين شرح است:
ابراهيم كيهاني به كد تاكسي 614، مسعود نجفي به كد 7120،فردين ستاري نيا به كد تاكسي 6919،سيامك روشن پور به كد تاكسي 242،عليرضا رضائي به كد تاكسي 1799، عباس پيمان پور به كد تاكسي 8187  
تاریخ ثبت : 28/11/1393    ساعت ثبت : 12:12