نظارت بر نرخ کرايه تاکسي بيشتر شد

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر سازمان تاکسيراني کرمانشاه اعلام کرد: گشت هاي مشترک براي نظارت بيشتر بر نرخ كرايه تاكسيها به ويژه طي ايام نوروز در كرمانشاه با هماهنگي سازمان هاي نظارتي متولي از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزيزات حکومتي و سازمان تاكسيراني راه اندازي شده است.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، مهندس سجاد سليماني افزود با تأکيد بر لزوم حضور گشت‌هاي پياده و سواره تاکسيراني در نقاط اصلي و پر تردد شهر گفت: اين اكيب نظارتي در مناطق پرتردد به صورت ويژه در پايانه هاي مسافربري به منظور دسترسي آسان مردم به مراکز تعزيرات حکومتي مستقر شده تا مردم بتوانند در صورت مشاهده تخلف بلافاصله به اين مراکز مراجعه کرده و به تخلف احتمالي رسيدگي شود.
به گفته وي در صورت احراز تخلف گزارش شده، رأي در همان مکان صادر شده و و نسبت به اعمال قانون براي شخص متخلف اقدام مي شود.
سليماني تأکيد کرد: اين گشت ها از ?? اسفند ماه به صورت ويژه و روزانه خواهد بود، که اين روند تا نيمه دوم فروردين ماه ادامه خواهد داشت.
مديرعامل سازمان تاکسيراني همچنين با اشاره به تقويت ناوگان در خطوط پر ازدحام به موازات تقويت خدمات‌رساني در پايانه‌هاي مسافربري و فرودگاه‌ امام (ره)، گفت: کشيک واحد نظارت تاکسيراني در اين مراکز از ديگر اقدامات برنامه‌ريزي شده است.
وي با اشاره به اينکه تاکسي‌هاي خالي از سوي عوامل نظارتي شناسايي و اين تاکسي‌ها ملزم به جا‌به‌جايي مسافران منتظر مي‌شوند، از تاکسيرانان خواست بخاطر تردد بيش از پيش مسافر در سطح شهر و نياز به جابه جايي هرچه بيشتر مسافران، تمام هم و غم خود را به کارگيرند و از تردد خالي پرهيز کنند.  
تاریخ ثبت : 23/12/1393    ساعت ثبت : 9:12