آمادگي کامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه در ايام نوروز

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه گفت:سازمان تاکسيراني به منظور ساماندهي تاکسي‌ها و ارائه خدمات بيشتر به مردم و مسافران در ايام نوروز برنامه‌ريزي‌هاي لازم را انجام داده و در اين ايام با آمادگي کامل به ميزباني مسافران نوروزي مي‌رود .
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، مهندس سجاد سليماني با اشاره به برنامه هاي پيش بيني شده اين سازمان در راستاي اجراي طرح تسهيلات نوروزي 94، برخي از اين تمهيدات را شامل؛ استقرار وآمادگي چندين دستگاه تاكسي ون رايگان گردشگري با طراحي متناسب با ايام نوروز در ميدان طاقبستان جهت جابجائي ميهمانان نوروزي در سطح شهر، توزيع بروشور و نقشه راهنماي شهر در بين مسافران نوروزي در پايانه ها، فرودگاه بين المللي شهيد اشرفي و ميدان طاقبستان، پذيرائي از مسافران نوروزي با گل وشيريني در پايانه ها، فرودگاه بين المللي شهيد اشرفي و ميدان طاقبستان، جابجائي روزانه مهمانان نوروزي با تاكسيهاي رايگان گردشگري جهت بازديد از اماكن تاريخي تفريحي از ساعت 8 صبح الي 20 شب .
وي در تشريح اقدامات سازمان تاکسيراني در ايام تعطيلات نوروز عنوان کرد: اين اقدامات شامل شيفت‌بندي، کشيک نوروزي و آماده‌باش گشت‌هاي نظارت و بازرسي بر عملکرد تاکسي‌ها، کنترل و نظارت هر چه بيشتر بر کليه تاکسي‌ها براي ايام پاياني سال، حضور فعال 6? درصد از تاکسي‌ها در ايام نوروزي جهت سرويس‌دهي به شهروندان و مسافرين و حضور فعال کليه تاکسي‌ها در سطح شهر جهت سرويس‌دهي هر چه بهتر به شهروندان مي‌باشد.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه افزود: با همکاري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري يک دوره کلاس توجيهي و آموزشي با محوريت گردشگري وصنعت توريسم در رابطه با استقبال از ميهمانان نوروزي براي رانندگان تاكسي پايانه هاي مسافر بري و فرودگاه بين المللي شهيد اشرفي كرمانشاه، برگزار خواهد شد .
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه همچنين اختصاص يک دستگاه امدادخودرو رايگان جهت مسافران نوروزي، نصب بيش از 2000 پوستر تبريك ايام نوروز بر روي تاكسيها، عقد قرارداد با كارواش جهت نظافت و شستشوي تاكسيها در ايام نوروز با يك چهارم قيمت، را از ديگر تدابير و اقدامات سازمان تاکسيراني در ايام نوروز برشمرد. وي با تأکيد بر اينکه ناوگان تاکسيراني کرمانشاه با ظرفيت کامل، آماده‌ ارائه‌ خدمات به شهروندان است، افزود: به منظور نظارت هرچه بيشتر برعملکرد ناوگان، اقداماتي از جمله؛ نظارت و كنترل بر سرويس دهي تاكسيها به مهمانان نوروزي، ايجاد و افزايش كشيك تاكسي در پايانه ها و ميادين ورودي شهر جهت تسريع در جابجائي و تردد مسافرين نوروزي، استقرار و تقويت اكيپهاي گشت و بازرسي سازمان تاكسيراني در نقاط پر ازدحام جهت نظارت و كنترل بر سرويس دهي تاكسيها انجام خواهد شد. سليماني همچنين با تاکيد بر برنامه‌ريزي و شيفت‌بندي تاکسي‌هاي پايانه‌اي و پرسنل سازمان جهت استقبال از ميهمانان نوروزي عنوان کرد: شيفت بندي پرسنل واحد گشت و بازرسي و پرسنل اداري در ايام نوروز 94 از تاريخ 29/12/93 در دو گروه صبح از ساعت 8 الي 12 و عصرها از ساعت 15 الي 20 تنظيم شده است.
وي درپايان گفت: همه تاکسي‌هاي شهر کرمانشاه داراي کد شناسايي هستند و در صورت هرگونه تخلف مردم مي‌توانند با اعلام کد مورد نظر موارد تخلف رانندگان را به سازمان تاکسيراني اين شهر اطلاع دهند.  
تاریخ ثبت : 24/12/1393    ساعت ثبت : 11:18