آمادگي تاکسيراني براي سرويس‌دهي جمعه آخر سال

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه گفت : با توجه به افزايش ميزان تقاضاي شهروندان براي عزيمت به باغ فردوس اقدام به برقراري سرويس هاي ويژه براي انتقال مسافران درروزهاي پنج شنبه و جمعه آخر سال کرده است و با انجام برنامه ريزي لازم و فراهم آوردن شرايط مطلوب 700 تاکسي آماده سرويس دهي به مسافران در مسير رفت و برگشت آرامستان باغ فردوس در جمعه آخر سال هستند.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، مهندس سجاد سليماني افزود: اين 700 دستگاه تاکسي براي اياب و ذهاب همشهريان گرامي براي زيارت قبور مطهر شهدا و اهل قبور به آرامستان باغ فردوس و بهشت زهرا مهيا شده است.
وي افزود: اين تاکسي ها در مسيرها و مبادي ميدان آزادي و ميدان شهدا به صورت رفت و برگشت و همچنين به سمت نيمه شمالي و جنوبي شهر مستقر خواهند شد و به ارائه خدمت خواهند پرداخت.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه از تاکسيرانان زحمتکش که نسبت به سرويس دهي مناسب اهتمام مي کنند قدرداني کرد و از همشهريان خواست براي ارائه خدمات مطلوب و همچنين ايمني بيشتر از سوار شدن به خودروهاي شخصي خودداري کرده و نقطه نظرات و انتقاد و پيشنهادات خود را به سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه با شماره تلفن 38211948 و 38246565 اعلام کنند.  
تاریخ ثبت : 26/12/1393    ساعت ثبت : 9:6